A Facebook-ot sokan közösség építésre, kapcsolat ápolásra használják, mások onnan tudnak meg minden pletykát ismerőseikről, de akadnak olyanok is, akik játékszenvedélyüket élik ki a különböző online alkalmazások segítségével. Egyes játékok azonban nem csak virtuális pénzünkbe kerülhetnek.
A Facebook egyik legkedveltebb játéka, a FarmVille, melyben a játékosok virtuális farmon nevelgethetik állataikat, júniusi indulása óta 63 millió regisztrált használja, zömében tinédzserek. Az alkalmazást kifejlesztő vállalat, a Zynga adatai szerint több mint 40 millió virtuális farmot építettek a felhasználók, amely húszszorosa az USA-ban található valódi farmjainak.
Egy amerikai blogger, Michael Arrington azonban felhívja a figyelmet a játék hátulütőire is, amely főként az óvatlan tinédzserekre nézve jelent veszélyt. Arrington szerint ugyanis a Zynga arra bátorítja a játékosokat, hogy vásároljanak játékpénzt, hogy gyorsabban fejleszthessék farmjukat. Mindezt megtehetik hitelkártyájuk, vagy akár mobiltelefonjuk segítségével is.
A Facebook szóvivője a Guardian-nek azt mondta: 13 év alattiak nem regisztrálhatnak az oldalon, és ezt igyekeznek is ellenőrizni, valamint a fiatalabb felhasználókat törölni. Ezen kívül a szülőket is arra ösztönzik, hogy beszéljenek gyerekeikkel a helyes és biztonságos internet használatról.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








