Rekord nagyságú fogadási összegre számítanak a vezető fogadóirodák a ma esti Bajnokok Ligája döntő kapcsán, erre ugyanis szinte garancia, hogy a legrangosabb klubsorozatban két angol csapat mérkőzik meg a döntőben, a britek pedig egyértelműen a legvérmesebb sportfogadóknak számítanak.
Egyes szigetországi lapok 20 millió fontnyi tétről beszélnek, mely több mint 6 milliárd forintnak felel meg. Sokaknak így lesz igazán izgalmas a 90, esetleg 120 perc... a britek ugyanis a tavalyi FA-kupa döntő tanulságai alapján egyenesen odáig mennek, hogy kijelentik: annyira unalmas lesz a meccs, hogy fogadás nélkül nem is lenne érdemes megnézni.
Az esemény kapcsán természetesen vetettünk egy pillantást a fogadóirodák nyereményszorzóira is és megállapítottuk, hogy a Szerencsejáték Zrt. Tippmax nevű próbálkozása mindaddig versenyképes, amíg csak az alapvető események odds-ait tartjuk szem előtt.

A hazai állami cég azonban az igazán komoly sportfogadóknak továbbra sem tud alternatívát nyújtani, ugyanis az év egyik legkomolyabb meccsére összesen 13 féle fogadást kínál. Összehasonlításképpen: a Bwin-nél erre az egyetlen meccsre több mint 180 féle fogadást köthetünk. Van még tehát hova fejlődni, de legalább valami már elkezdődött...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








