Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Bár a kamatadó bevezetésétől már csak napok választanak el minket, számos kérdés nyitott még azzal kapcsolatban, milyen feltételek mellett hirdethetik majd a bankok az adókötelessé vált konstrukcióikat.
Bár a kamatadó bevezetésétől már csak napok választanak el minket, számos kérdés nyitott még azzal kapcsolatban, milyen feltételek mellett hirdethetik majd a bankok az adókötelessé vált konstrukcióikat - írja a Napi.
Egyelőre még azt sem lehet tudni, hogy a kamatadó bevezetését követően a fogyasztók pontos tájékoztatása érdekében szabályozzák-e, hogy a pénzintézetek egységesen hirdessék kamataikat. (Európában egységesen a bruttó kamatokat hirdetik azon országokban, ahol van kamatadó.)
A betéti ajánlatok összehasonlíthatóságát segítené, ha a jövőben a kamatadó mértékével is csökkentett kamatértéket mutatná az EBKM, ehhez azonban meg kellene változtatni a mutató számításáról szóló kormányrendeletet.
Napokkal az indulás előtt az sem biztos még, hogy pontosan meddig lehet befektetési jegyet venni, hogy adómentes legyen a megtakarítás. A problémát az okozza, hogy itt T+2 napos elszámolás érvényesül, így az augusztus 30-án megvásárolt értékpapír ténylegesen csak szeptember elsején kerül a tulajdonos birotkába.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


