A Fülöp-szigetekről érkező munkavállalók gyakran hamis ígéretek alapján döntenek az utazás mellett.
Őrült toborzásba kezdett a JYSK: új raktárukba 300 dolgozót várnak - ebben jobbak, mint más munkahely
A lakberendezési áruházláncnak jelenleg közel 800 munkavállalója van. Ez a szám tovább nőhet idén: a 200 millió eurós befektetésből épülő ecseri régiós elosztóközpontban további 300 új munkahelyet hoznak létre.
A hosszúra nyúlt pandémia hatására a munkaerőpiacon is gyors változások mentek végbe. Míg 2020 első felében világszerte kiemelkedő munkavállalói élményt és magas elkötelezettséget figyeltek meg, addig mostanra az elkötelezettség visszaesésével egyre nagyobb lett az előnye azoknak a cégeknek, akik hatékonyan és gyorsan tudtak reagálni a megváltozott körülményekre és munkavállalói igényekre – derült ki a Kincentric Legjobb Munkahelyek Program felméréséből, amelynek keretében 109 ezer magyar munkavállalót kérdeztek meg. A megváltozott körülményekre gyorsan reagáló vállalatok egyikeként a JYSK harmadik alkalommal nyerte el Magyarország legrangosabb munkáltatói elismerését, a Kincentric Legjobb Munkahely díjat.
Az értékelés a munkatársak véleményén alapul, így hatalmas öröm ez a díj számunkra és azt mutatja, hogy jó úton járunk. Azon dolgozunk, hogy a munkavállalók hosszú távon tervezzenek velünk, ebben pedig a skandináv vállalati kultúránk is sokat segít. Igyekszünk tudatosan reagálni a munkavállalói igényekre, és fenntartani azt a munkahelyi légkört, amiben a kollégák jól érzik magukat
– mondta Nyeste Ágnes, a cég HR managere.
Alacsony fluktuáció, skandináv vállalati kultúra
Nyeste Ágnes hozzátette, hogy a járványhelyzet a céget is kihívás elé állította, de sikerült a meglévő állományt megtartani és a folyamatos üzletnyitásoknak köszönhetően új pozíciókat is nyitni. A szakember szerint a vállalati kultúra sikerességét bizonyítja, hogy a fluktuáció a kiskereskedelmi átlag (25 százalék) alatt van, az előző pénzügyi évben 16,8 százalékos volt.
A jelentkezőkben a potenciált és elköteleződést keresik elsősorban. Minden évben végeznek elkötelezettségi felmérést: páros évben belső, páratlan évben külső felméréssel értékelik a céget. A Legjobb Munkahelyek 83 százalékos elkötelezettségi eredményt tudnak felmutatni.
Még nagyobb a szakadék a szervezet megtartó képességét vizsgálva. Míg egy átlagos magyar vállalatnál csupán a kollégák 37 százaléka gondolja úgy, hogy a cégük meg tudja tartani legjobb embereit, a Legjobb Munkahelyeknél ez az arány már 66 százalékos.
A munkavállalók lázadásának hívjuk azt a trendet, hogy a munkavállalók egyre nagyobb beleszólást kérnek: hogyan, honnan és mikor szeretnének dolgozni. Jó látni, hogy itthon is vannak olyan munkahelyek, amelyek nem fenyegetésként, hanem a szervezeti fejlődés hajtómotorjaként tekintenek erre a jelenségre, és a megváltozott igények mellett is javítani tudják munkavállalóik elköteleződését
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
– tette hozzá Köcse Bálint, a Kincentric ügyvezetője.
Újabb 300 munkahely
A JYSK-nek jelenleg közel 800 munkavállalója van és 90 üzlettel rendelkezik. 200 millió eurós befektetésből épül a cég 143 ezer négyzetméteres új, ecseri régiós elosztóközpontja, ahol kezdetben 300 új munkahelyet hoz létre a vállalat, így még jelentősebb munkaadóvá válik.
A toborzás már elindult, és folyamatosan keresik a jelentkezőket.
A forgalom bővülésével pedig akár 500 főre is bővülhet az ecseri létszám, ugyanis a raktár Magyarország, Csehország, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina és Szerbia vásárlóit, és áruházait fogja kiszolgálni.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről