Következő fokozatba kapcsolt a bútorháború Magyarországon: erős kihívóra talált az IKEA
A koronavírus járvány alatt számos változás lépett életbe, melyek hatására dinamikus fejlődés alakult ki a bútoráruházak piacán.
A koronavírus járvány alatt számos változás lépett életbe, melyek hatására dinamikus fejlődés alakult ki a bútoráruházak piacán.
Míg a magyar vásárlók továbbra is szeretik az IKEÁ-zós hétvégi programokat, az online értékesítés egyre nagyobb mértékben járul hozzá a vásárlók és a piaci pozíció megtartásához.
Emelkednek a bérek a JYSK-nél és négy új áruházzal is bővül az üzlethálózatuk is az idén.
A magyarok döntő többségének, 80 százalékának fontos, hogy a lakhelye otthonos és kényelmes legyen, de túl sok pénzt nem áldoz rá.
Teljes gőzzel beindult a JYSK üzletlánc új ecseri elosztóközpontja: októberben munkába álltak a több mint 40 méteres magasraktárak is - írja közleményében a skandináv bútorlánc.
Árbevétele Magyarországon több mint 66 milliárd forintra nőtt, ami 17 százalékos emelkedésnek felel meg.
Új logisztikai központ nyílt meg Ecseren, mely Magyarországon kívül Szlovákia, Horvátország és Szlovénia boltjait is ellátja majd lakberendezési termékekkel.
"Ezt nevezik ügyfélbarát szolgáltatásnak, de most komolyan???" - háborgott a Pénzcentrum egyik olvasója a JYSK online szolgáltatása kapcsán.
Bár dolgozói létszámban egyelőre az IKEA vezet, az átlagfizetés két bútorláncnál is magasabb lehet.
A piros székes áruház nettó árbevétele a belföldi értékesítést illetően jelentősen csökkent, 12,4 százalékkal esett vissza.
Sok jelöltet vonz a skandináv munkakultúra a cég elmondása szerint, ahol a fluktuáció is kisebb, mint más üzletekben.
Megkezdődött a "munkavállalók lázadása": egyre nagyobb beleszólást kérnek a dolgozók hogyan, honnan és mikor végzik a feladataikat.
Első nagy területű, 900 négyzetméteres belvárosi áruházát nyitotta meg a JYSK üzletlánc Budapesten.
A koronavírus járvány harmadik hullámának végével és a nyár beköszöntével drasztikusan megváltoztak a magyarok vásárlási szokásai, legyen szó akár szportszerekről, akár bútorokról.
1 év alatt 3 évet fejlődtünk online – mondta el a JYSK július 15-i sajtóeseményén Szimeiszter Sándor, a lakberendezési lánc Country Managerre.
A bérverseny mellett fontos az is, milyen előrelépési lehetőségeket, munkahelyi légkört, rugalmasságot kínálnak a cégek leendő dolgozóik számára.
Tavaly ősszel kemény vetélytársa akadt a magyarországi lakberendezési piac két vezető bolthálózatának, az IKEA-nak és a JYSK-nek.
A legtöbb bútorlánc már szerdától várja a vásárlókat. Sok üzletben viszont új nyitvatartási időt vezettek be.