Ünnepi hangulat költözött a Veszprémi Állatkertbe, ahol december 17-én immár hagyományosan megrendezték az Állatok karácsonyát.
Boldogok a sajtkészítők. Az orosházi dr. Székely Nórával is, aki mind jogi, mind mérnökinformatikus végzettségét az asztalfiók mélyére rejtve végül a sajtkészítő mesterségben tudott igazán kiteljesedni - számol be a HelloVidék.
"Évekig dolgoztam HR vezetőként, de mindig ott motoszkált bennem valami, valami más. Így végül rátaláltam erre a gyönyörű szakmára, a sajtkészítésre, ahol a kreatív énem ki tudott teljesedni"
- magyarázta a hirtelennek tűnő váltás okát dr. Székely Nóra.
Noha az alapokat autodidakta módon sajátította el, és lehet, hogy dédszülei révén, akik egykor szintén készítettek házilag túrót és vajat, mondhatni a „vérében” van a mesterség, maga sem tagadja, hogy sajtmesterré válni egy hosszú, küzdelmekkel és tanulással teli folyamat.
A heti 2500 liter tejet előállító és feldolgozó üzemben többek között 15 féle sajt, natúr és ízesített joghurtok, tejföl, vaj, tejdesszertek és még sok más finomság készül, amiből, bár a jelenlegihez képest dupla mennyiség gyártására is képesek lennének, egyelőre maradnak a kistermelői jogkör által engedélyezett volumennél, értékesítésben pedig a jól megszokott csatornáknál.
Ha érdekel a teljes cikk, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








