Már most látszik a közelgő válság hatása a távmunka elterjedése és nagyvállalatok költségcsökkentő döntéseinek hatására.
Fizetős online tartalomszolgáltatót indított ART Peep SHOW néven a Szabadszínész. Az online színészkereső adatbázist üzemeltető cég a koronavírus-járvány miatt döntött úgy, hogy lehetőséget teremt a színészeknek a pénzkeresésre az otthonukban készített tartalmak értékesítésével.
"Ne a Facebookra, hanem a Szabad a produkció oldalára készíts tartalmat, mert ezzel segítheted a bajba jutott színészeket, vagy saját magadat!" Ezzel a gondolattal indította útjára a magyar startup új oldalát, ahol - a közösségi médiában tömegesen terjedő ingyenes tartalmak ellenére - pénzt kérnek a színészek által, otthoni körülmények között felvett produkciókért.
- mondták el a kezdeményezésről Gosztonyi Csaba és Lengyel Tamás, a Szabadszínész alapítói. Ezért indítottak egy weboldalt, a Szabad a produkciót, ami - ha megfelelő számú művész csatlakozik hozzá - megváltoztathatja ezt a tabuként kezelt helyzetet: egyszersmind a közgondolkodást. Ráadásul fórumot és bevételt teremthet azoknak, akik most munka és pénz nélkül maradtak.
- így szól a felhívásuk. A befolyt összeget a művészek minden hónap végén felvehetik, de jótékony célra is fordíthatják: három szervezetnek, a a Színházi Szolidaritási Alapnak, a Színházi Dolgozók Szakszervezete Segítsünk Alapítványának vagy a Független Előadó-Művészeti Szövetség segélyalapjának is felajánlhatják.
Az oldalra regisztrálók vállalják, hogy amilyen tartalmat oda pénzért feltöltenek, máshol nem lesz ingyenesen elérhető. A produkciókat az alkotók természetesen népszerűsíthetik, megoszthatják bárhol. Az ART Peep Show indulásának első hetében közel 30 művész töltött fel tartalmat, többek között Bata Éva, Schmied Zoltán, Trokán Nóra, Trokán Anna, Molnár Áron, és az első dalpremier is megvolt: Ember Márk Nem esek szét című dalával.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen