Szerzetesenként havi mintegy 400 ezer forintnyi költséget spórolnak meg a bakonybéli bencések külsős, piaci szereplők igénybe vétele helyett.
Országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét a Lild Magyarország. A 2018-as béremelési hullámot követően ezúttal 2019. március 1-jével további, átlagosan 15 százalékkal emeli bolti és raktári dolgozó munkavállalói munkabérét.
A kiskereskedelmi szektorban Magyarországon egyedülálló módon, 2016 januárja óta összesen 75 százalékos béremelést valósít meg a Lidl Magyarország a bolti és raktári dolgozó munkavállalók körében. Közel 4600, az üzletekben és a raktárakban dolgozó munkavállalót érintő, átlagosan 15 százalékos béremelést hajt végre a Lidl Magyarország 2019. március 1-jétől. A béremelést követően az áruházakban dolgozó bolti eladó munkatársak
8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbér és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege előre nem meghatározható, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 32 ezer forintot jelentett.
A logisztikai központokban dolgozó komissiózó feladatkört ellátó munkavállalók esetében a kezdő havi bruttó járandóság 277 ezer és 313 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező komissiózó számára a legmagasabb bruttó havi járandóság 342 ezer és 393 ezer forint között érhető el, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbér és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege előre nem meghatározható, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 55 ezer forintot jelentett.
A logisztikai központokban dolgozó targoncavezető feladatkört ellátó munkavállalók esetében a kezdő havi bruttó járandóság 302 ezer és 333 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező targoncavezető számára az elérhető legmagasabb bruttó havi járandóság 370 ezer és 413 ezer forint között alakul, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbért és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege előre nem meghatározható, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 60 ezer forintot jelentett.
Emellé a vállalat a Lidl Egészségprogram keretében éves szinten nagyértékű komplex egészségügyi szolgáltatást is biztosít minden munkavállalója számára, amely országszerte magánklinikai környezetben kínál számukra prevenciós és a gyógyulást elősegítő kényelmes, gyors és ingyenes megoldásokat.
Az üzletvezetők esetében a kezdő havi bruttó járandóság 449 ezer és 523 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező üzletvezetők számára a legmagasabb bruttó havi járandóság 632 ezer és 695 ezer forint között érhető el, 8 órás munkaidőben, amely összeg a havi bruttó alapbért és a béren kívüli juttatás összegét tartalmazza. Továbbá ezen felül kerülnek kifizetésre a pótlékok, melyek összege előre nem meghatározható, de a tavalyi évben átlagosan havonta bruttó 69 ezer forintot jelentett.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezen felül az áruházlánc - korlátlan magáncélú használattal, minden költséget 100 százalékban átvállalva - személyautót is biztosít üzletvezetőinek, akik szintén igénybe vehetik a vállalat által garantált egészségügyi szolgáltatást is.
"A Lidl Magyarország nem csak szavakkal, hanem tettekkel is kifejezi munkavállalói iránti megbecsülését. A kiskereskedelmi szektorban egyedülálló módon 2016 januárja óta összesen 75%-os béremelést hajt végre." - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat munkavállalói bérét számos további juttatással egészít ki, így többek között egy közel 50 partner-üzlethálózatban érvényesíthető akár 50 százalék árengedményt jelentő kedvezményprogrammal, valamint a törvényi előírásoknál nagyobb mértékben, 100 százalékban téríti a dolgozók munkába járási költségét is.
A kiemelkedő bérezés mellett a hazai kiskereskedelmi szektor legdinamikusabban fejlődő szereplője, a Lidl Magyarország, képzésekkel és különböző programokkal járul hozzá a mindennapokhoz: folyamatos fejlődést és csapatkohéziót erősítő aktivitásokkal támogatja munkavállalóit.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








