A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Munkavállalási szempontból egyáltalán nem szerencsés, ha arctetoválással rendelkezünk - állítja egy friss kutatás. Míg egy háttetoválás nem befolyásolja jelentősen az elhelyezkedési esélyünket, addig a test egyéb, jól látható helyein lévő minták elijeszthetik a munkáltatókat.
Mára rengeteg ember rendelkezik tetoválással, ugyanakkor sok munkahelyen még mindig nem tolerálják az önkifejezésnek ezt a módját. Bizonyos testrészeken elhelyezkedő tetoválások ugyanis jelentősen rontják az elhelyezkedési esélyünket - legalábbis ezt állítja a YouGov kutatása.
Legjobban az arctetoválások rontják az esélyeinket, azonban a nyakon és a kézfejen elhelyezkedő tetoválásokat sem kedveli a munkáltatók jelentős része. Ugyanakkor már jóval kevésbé tartják kizáró oknak az al- és felkaron lévő tetoválásokat, míg a háton elhelyezkedő minták a többséget már nem is érdekli. Úgy tűnik tehát, hogy érdemes alaposan átgondolnunk, testünk melyik részére készíttetünk tetoválást, ugyanis lehet, hogy egy átgondolatlan döntéssel alaposan megnehezítjük pénzügyi helyzetünket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








