Nem mindennapi „köntösbe" burkolózott történetet göngyölítettek fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei az M1-es autópályán.
Az adóhivatal közelebb viszi a lakossághoz szolgáltatásait, a kormányablakok egy részében már adózással kapcsolatos ügyek is intézhetőek, első lépésként 12 településen nyílik NAV-ablak a kormányablakokban - mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára.
Tállai András kifejtette: a NAV-ügyfélszolgálatok kormányablakokba költöztetésével lényegesen könnyebb lesz az adóügyintézés. Bár az elmúlt időkben folyamatosan bővült az interneten elvégezhető adóhivatali teendők köre, számos adófizető még mindig a személyes ügyintézésben bízik a leginkább. Ezért szükséges, hogy az adóhivatal szolgáltatásai könnyen, az ügyfelekhez lehető legközelebbi helyeken elérhetőek legyenek.
A korábbi ügyfélszolgálati helyeket kiváltó NAV-ablak június 30-án Pakson, majd július 3-án Komlón, Mohácson, Siklóson, Szigetváron, Csornán, Hajdúszoboszlón, Lentiben, Zalaszentgróton, Nyírbátorban és Tiszavasváriban nyílik meg. A tizenkettedik település Várpalota, ahol már január közepe óta működik a NAV ügyintézési helye a kormányablakban.
A NAV vezetője kitért arra is, hogy várhatóan év végéig további városokban is beköltözik a NAV a kormányablakokba, és több olyan helyszínen is lesz NAV-ablak, ahol eddig nem volt ügyfélszolgálata az adóhivatalnak. Így az ügyfelek ezeken a helyeken is helyben, személyesen intézhetik adóhivatali ügyeiket.
Az új ügyintézési helyeken az ügyfelek például bejelenthetik adataik változását, leadhatják különféle nyomtatványaikat, kérelmeiket, bevallásaikat, kérhetnek csekket, nyomtatványokat, rendelkezhetnek állandó meghatalmazottjukról, és a NAV segítségével kijavíthatják, önellenőrizhetik a bevallásukat. Nemcsak a folyószámla aktuális állásáról, hanem szinte minden témakörre kiterjedő tájékoztatást kérhetnek és kaphatnak a NAV szakembereitől - mondta az államtitkár.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








