Nőtt a repülőgépjárat-törlésekkel és az automatákból vásárolt jegyekkel kapcsolatos panaszok száma.
Gyakorlatilag nincs olyan vállalkozás, akinek ne lenne szüksége online jelenlétre. Egy profi cég profi működéséhez azonban messze többre van szükség, mint egy gyorsan összedobott Facebook-oldalra.
Első látásra talán meglepően hangzik, de nincsenek könnyű helyzetben az online jelenléttel a magyar vállalkozások. Ugyan azt hihetnénk, hogy magától értetődő, hogy egy cég jelen legyen a neten is, azonban aki vett már részt honlapkészítésben, az pontosan tudja, hogy a dolog nem csak annyiból áll, hogy a szomszéd kamasz fia néhány csokiért összedob egy oldalt vasárnap délután.
Az online jelenlét egyrészt a partnerek, vásárlók miatt fontos, másrészt szinte egy pillanat alatt mindent elárul a cégről. A barkácshonlapok ideje már rég lejárt, és az is ciki, ha csak a cég Facebook-oldala működik, legyen bármilyen színes-szagos is az.

Ráadásul egy kis (egyszemélyes) vállalkozásnál maga az ügyvezető, a tulajdonos az, aki üzemelteti a céges honlapot. Ő viszont csak ritkán programozó, dizájner és szövegíró egyben.
Döbbenetes, egyben ijesztő adat: egy felmérés szerint
Tehát a hazai cégek 65 százalékának nincs weboldala, gyakorlatilag minél kisebb a vállalkozás, annál valószínűbb, hogy hiányzik a webes jelenlét.
Mire érdemes figyelni?
Lássunk néhány alapvetést, amire figyelnie kell annak, aki cége online megjelenését koordinálja:
- a megjelenés passzoljon a cég tevékenységéhez, profiljához, szellemiségéhez;
- legyen jelen egyszerre több platformon (honlap, social média, mobil, tablet) is;
- legyen mindig naprakész a webes jelenlét - azaz minden megjelenési formát lehessen gyorsan és egyszerűen frissíteni;
- hitelesnek kell maradnia minden felületen, nem keltheti egy "fapados", megbízhatatlan cég imidzsét;
- leginkább a kisebb cégek, kezdő vállalkozások számára fontos, hogy a netes jelenlét olcsó, könnyen hozzáférhető legyen;
Van egyszerűbb megoldás is
A Telekom Webkönnyen szolgáltatása egyszerűen használható szolgáltatást kínál a Telekom minden olyan vállalkozó számára, aki fel szeretné tenni cégét az internetre. A megoldás teljes körű online jelenlétet biztosít mikro, kis- és középvállalkozások számára. A Webkönnyenért elegendő a havi díjat fizetni, nem szükséges hűségidő vállalása sem.
JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 54 087 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,29 %), de nem sokkal marad el ettől az MKB Bank 54 721 forintos törlesztőt (THM 14,57%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A divatos, iparáganként különböző tematikus sablonokat kedvük szerint variálhatják, rendezhetik és alakíthatják át, sőt később is pillanatok alatt lehet változtatni a honlap tartalmán - mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, rendkívül költséghatékonyan.
A szolgáltatás amellett, hogy tartalmazza az alapvető weboldal készítési funkciókat és dizájnelemeket -előre megtervezett, ágazatonként variálható, látványos sablonok, többféle betűtípus, háttérképek - a minimális menüpontjainak köszönhetően könnyen áttekinthető és kezelhető, a szövegszerkesztők elvén működő felületet is kínál. A szolgáltatás csomag mindent tartalmaz, amire egy kisvállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy saját cége nevén megtalálható legyen az interneten: saját email címet, díjmentesen regisztrált domain nevet, valamint a honlap tartalmának megfelelő, rugalmasan bővülő webtárhelyet. Amennyiben a vállalkozás profiljából adódóan online is szeretne árusítani, a Webkönnyen Shop kiegészítő csomaggal professzionális webáruház is létrehozható, amelyen keresztül azonnal elkezdhető az online kereskedés.
Az így készített weboldalakat lehetőség van megosztani a legnépszerűbb közösségi oldalakon is. A Facebook publikálás funkció segítségével egyetlen kattintással generálható a már elkészített honlappal megegyező tartalmú Facebook oldal, és a honlap látogatói azonnal lájkolhatják és megoszthatják az új Facebook profilt.
Már egy-két fős mikrovállalkozásnak is megéri a Webkönnyen előfizetés, mert minimális erőfeszítéssel és költséggel juthatnak hozzá olyan komplex, professzionálisan működő weblaphoz, amely korábban csak bonyolult eszközökkel és fizetett szakember gárda segítségével volt elkészíthető. A weboldal beindítása kockázatmentes, nem igényel beruházást, hiszen a Webkönnyen havi díjas alapon érhető el.
A Webkönnyen Business csomag év végéig havidíjmentesen használható, és ha beválik, akkor már havi nettó 2990 Ft-ért elő lehet rá fizetni, hűségidő vállalása nélkül.

Így vágja át a magyar dolgozókat a saját főnökük: kevesen tudják, hogy így teljesen ingyen gürcölnek
Ha munkaügyekről, munkajogi ismeretekről van szó, mi, magyarok nem állunk éppen a helyzet magaslatán.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
- Csiki Varga Tamás az offenzíváról: az idővel való versenyfutásban az oroszok állnak jobban
- Tízmilliárdos lengyelországi rakétaszállításra bólintott rá az amerikai külügy
- Bécsben új világ jön: szennyvíz segítségével állítják elő a távhőt
- Ilyen menekültáradatra a második világháború óta nem volt példa
- A rendőrök által agyonvert fiatal szülei a helyszínen hallgatták Joe Biden évértékelőjét
- Négynapos munkahéttel kísérleteznek Németországban is
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


