Nem mindennapi „köntösbe" burkolózott történetet göngyölítettek fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei az M1-es autópályán.
Távozott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal vezetői posztjáról Vida Ildikó. Az új elnök kinevezéséig Varga Árpád, a jelenlegi elnökhelyettes látja el az elnöki feladatokat.
Hétfő reggel érkeztek az első sajtóhírek arról, hogy Vida Ildikó mától nem a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) elnöke, mivel lejárt kéthónapos felmondási ideje. Délutánra az NGM hivatalosan is megerősítette a hírt. Közben kiszivárgott Vida levele a kollégáihoz, melyben többek között a személye elleni támadásokkal indokolja döntését:
Vida távozása egyébként nem meglepő azt követően, hogy az elmúlt hetekben több kormányzati politikus is belengette leváltását. Varga Mihály és Lázár János is utalt arra, hogy hamarosan új vezetője lehet az adóhatóságnak. Vida Ildikó széke tavaly ősz óta, az amerikai kitiltási botrány óta inog.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








