Egyre több dolgozó lép új pályára a jobb megélhetés és stabilitás reményében, még ha a váltás komoly kihívásokkal is jár.
Lakossági bejelentés érkezett arról, hogy a FŐTÁV-ra hivatkozva illetéktelenek próbáltak távfűtéses lakásokba bejutni a fővárosban - legutóbb a III. kerületben - hibaelhárításra (csőrepedésre) hivatkozva.
A FŐTÁV ezúton hívja fel a lakosság figyelmét, hogy
- szakemberei minden esetben a társaság emblémájával jól látható módon ellátott munkaruhát viselnek
- arcképes kártyával rendelkeznek
- a FŐTÁV-nak nincs ma már egyetlen olyan szolgáltatása sem, amelyért a szakemberek a helyszínen készpénzt kérnének el.
Semmi esetre sem köthető tehát a FŐTÁV-hoz, ha ilyen esettel találkoznak a fogyasztók.
A FŐTÁV kéri a lakosságot, hogy amennyiben a társaságra hivatkozva munkavégzés miatt szerelők akarnak az Önök lakásába bemenni, azt ellenőrizzék a távhőszolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán - a 06 40 200 108-as számon - és ha az épületben mások sem hívtak ki FŐTÁV-os szerelőt, ne engedjenek be idegeneket a lakásukba.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








