Megállapodás született: nő a minimálbér!

Pénzcentrum
2008. december 15. 08:30 1 perc

Pénteken az Országos Érdekegyeztető Tanácsban megállapodás született a 2009. évi minimálbérekről, amely 2500 forinttal lesz magasabb, mint idén - írja a Világgazdaság.

A bérajánlás 3-5 százalékos bruttó keresetnövekedést tartalmaz, a minimálbér 71 500 forint lesz, a szakmunkás minimálbér pedig gyakorlati időtől függetlenül 87 ezer forint júliusig, utána pedig 87 500 forint lesz.

Dávid Ferenc, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége elnöke szerint a munkáltatók komoly kockázatot vállaltak a megállapodással.

HR BLOGGER
laskainelli  |  2026.11.14 12:38
Sok kapcsolatban előfordul, hogy egyikőtök hazaér, fáradt, feszült, valami nyomja a lelkét, de nem m...
hrdoktor  |  2026.11.03 13:57
Sok nő retteg a változókor beköszöntétől, pedig, ha tudjuk, mi és miért történik ekkor a női szervez...
coachco  |  2026.10.07 22:03
Csapvizet isztok? Miért? Miért nem? [...] Bővebben!
legacykft  |  2026.09.08 18:54
Két évvel ezelőtt kezdtem el a szociodráma csoportvezető-asszisztensi képzést. Szerettem volna valam...
kovacstunde  |  2025.11.15 08:00
Pár nappal ezelőtt Gabi barátnőmmel beszélgettünk, éppen ennek a cikknek a gondolataival voltam elfo...
NAPTÁR
Tovább
2026. november 14. szombat
Aliz
46. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
AI & Digital Transformation 2026
AI-forradalom és agentic AI trend. November 26.
Deep Tech 2026
Technológia. Tudomány. Üzlet. November 18.
Vállalkozói Klub 2026
Új korszak, új lehetőségek. Ingyenes regisztráció!
HR (R)EVOLUTION 2026
Az ősz kiemelt HR rendezvénye november 17-én.
EZT OLVASTAD MÁR?