Pénteken az Országos Érdekegyeztető Tanácsban megállapodás született a 2009. évi minimálbérekről, amely 2500 forinttal lesz magasabb, mint idén - írja a Világgazdaság.
A bérajánlás 3-5 százalékos bruttó keresetnövekedést tartalmaz, a minimálbér 71 500 forint lesz, a szakmunkás minimálbér pedig gyakorlati időtől függetlenül 87 ezer forint júliusig, utána pedig 87 500 forint lesz.
Dávid Ferenc, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége elnöke szerint a munkáltatók komoly kockázatot vállaltak a megállapodással.
-
A Gránit Bankkal együtt tervezhetik a jövő bankját az Óbudai Egyetemen (x)
Az egyetemi tudás és a gyakorlati tapasztalat összekapcsolását helyezi előtérbe az Óbudai Egyetem és a Gránit Bank 2026. november 5-én aláírt együttműködési megállapodása.
-
Már a banki AI-t is kérdezhetjük költéseinkről (x)
Egyre nyitottabbak a banki ügyfelek arra, hogy a mesterséges intelligencia segítse őket pénzügyeik intézésében – mutat rá az NRC által a Gránit Bank számára készített digitális bankolási kutatás.
AI & Digital Transformation 2026
Deep Tech 2026
Vállalkozói Klub 2026
HR (R)EVOLUTION 2026






