Az Egyesült Államok adóhatósága (IRS) nagyjából 58 milliárd dollárnyi (8526 milliárd forint) adót nem kapott meg vállalkozásoktól az elmúlt 10 évben, amit viszont levontak a dolgozók béréből.
Az Egyesült Államok Számvevőszéke (Government Accountability Office - GAO) nemrég kiadott elemzésében hozta nyilvánosságra a tényt, hogy 1,6 millió vállalkozás egyszerűen nem utalta át az IRS-nek a dolgozóktól korábban levont jövedelemadót és a társadalombiztosítási járulékokat.
A napvilágra került eredményeket többen értetlenül fogadták, Norm Coleman Minnesota állam szenátora pedig még azt is kijelentette, hogy jó lenne, ha az IRS nem bánna ezentúl kesztyűs kézzel ezekkel a vállalkozásokkal. A kijelentéssel mások is egyetértettek, azzal az indoklással, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben megengedhetetlen, hogy ekkora összeget csaljanak el a vállalkozások az államkasszából.
Azoknak a cégeknek a száma, amelyek több mint 5 éves hátrányban vannak az adófizetéssel ugyanis megduplázódott az elmúlt évtizedben, 5 367-ről 14 681-re, azoknak a száma, amelyek pedig 10 éves hátralékban vannak, 470 százalékkal emelkedett.
Coleman szerint az IRS túlságosan empatikus és engedékeny a nem fizetőkkel szemben, és ezen mindenképpen változtatni kell. Az is elhangzott, hogy az adóhatóság túlságosan ritkán alkalmazza a lefoglalást illetve a zálogjogot adóhátralék fizetésének biztosítására.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








