Az átlagos adóteher úgy tűnik, nem csak nálunk kúszik egyre feljebb. Az OECD országokban a GDP-hez viszonyítva az adóterhek összege visszatért a 2000-es rekord szintre az OECD éves statisztikái szerint.
2006-ban az adók mértéke a GDP hányadában kifejezve a 26 országból 14 esetén emelkedett a 2005-ös évhez képest (4 ország esetén nem rendelkezik a szervezet aktuális adatokkal), és 11 országban csökkent, azt mutatva, hogy évente változik mind a 30 országban a fizetendő mérték.
A teljes OECD átlag 36,2 százalékra emelkedett 2005-ben, ami elérte a 2000 év szintjét. Három országban, Olaszországban, Írországban, és Kínában több mint egy százalékpontos növekedés volt tapasztalható 2006-ban, miközben másik három esetén, Luxemburgban, Új-Zélandon, és Szlovákiában az adócsökkentés mértéke szintén elérte az egy százalékpontos szintet.
A legfrissebb adatok szerint kis emelkedés volt érzékelhető az adókból származó bevételekből, ami legfőképpen a forgalmi típusú adóknak köszönhető, mértéke a 30 ország átlagában növekedett.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.