Amennyiben az érintett munkaadói szervezetek nem tudják a kis adók tervezett összevonását, az el is maradhat. Az ügy komoly vitát, illetve mindkét oldal elutasítását váltotta ki az Országos Érdekegyeztető Tanács (OÉT) múlt heti ülésén - olvasható a Napi Gazdaságban.
Szabó Lajos, az MSZP költségvetési munkacsoportjának vezetője szerint, ha az érintett munkaadói szervezetek számára nem elfogadható az összevonási javaslat és nem állnak elő egy másokkal, nem "erőltetik" az összevonást.
Az eredeti tervek szerint összesen 5 úgynevezett kis adót vontak volna össze egyetlen járulékba, a parlament előtti javaslat azonban már csupán három kis adó (erőforrás-fejlesztési, szakképzési és rehabilitációs hozzájárulás) összevonásáról szól.
A munkaadói oldal azt sérelmezte az OÉT múlt heti ülésén, hogy az összevonás után emelkedne az adóteher, miközben szűkülnének a munkahelyi szakképzés lehetőségei is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








