Van, akinek a kapcsolatépítés, a különböző emberekkel való kapcsolattartás egyáltalán nem jelent problémát, sőt szinte lételemük. Ezzel ellentétben akad olyan, akinek mindez egy fájdalmas foghúzáshoz hasonlít. Érzésük teljesen alaptalan, hiszen a kapcsolati tőke kiépítése nem is nehéz munka, az ismerősi hálózat pedig szinte önmagát építi.
Különböző emberekkel találkozni, és kapcsolatokat kiépíteni alapvető dolog egy üzlet sikerének megalapozásához. Mégpedig azért, mert az üzlet emberi kapcsolatokon alapul. Steve McAllister, az Autodesk értékesítési osztályának vezetője szerint fontos, hogy olyannak lássanak bennünket, aki hozzáadott értéket teremt. Ezt a kapcsolatok építésén keresztül érhetjük el, vagyis önmagunk "reklámozásával".
A kapcsolati háló létrehozásának tekintetében a legalapvetőbb, hogy minden vállalati eseményen részt veszünk. Ezek olyan alkalmak, amikor stressz, határidők sürgetése nélkül beszélgethetünk kollégákkal, esetleg más szakmabeliekkel. Később ezeket az embereket megkérhetjük arra, hogy mutasson be minket más szakembernek is.
Az iparágban tevékenykedő kereskedőkkel, tanácsadókkal, illetve szakértőkkel való kapcsolattartás, beszélgetés révén képesek leszünk betekintést nyerni az üzleti hírekbe, illetve első kézből értesülhetünk az új lehetőségekről. Akkor járhatunk a legjobban, ha valaki olyannal kötünk szoros ismeretséget, aki kiterjedt kapcsolati hálóval rendelkezik. Onnantól kezdve jóval könnyebb lesz az utunk a kapcsolati tőkénk kiépítéséhez.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








