Továbbra sincs megállapodás az Egyesült Államokban az adósságplafon emeléséről szóló egyeztetéseken, amely folyamatosan rontja a nemzetközi befektetői hangulatot, ezt pedig csak fokozza az a Moody's felőli ma reggeli jelzés, hogy leminősítési felülvizsgálat alá vette a spanyol államadósságot. Délután fontos amerikai makroadatok is befolyásolhatják majd a befektetői hangulatot az amerikai tőzsdei vállalati gyorsjelentési szezon folytatódása mellett.
A vezető (határidős) részvényindexek tovább süllyedtek este óta, a menedéknek tekintett devizák pedig továbbra is erősek, a svájci frank például az euróval szemben történelmi csúcsa (1,14) közvetlen közelében, 1,1440 körül jár a devizapiacokon.
A svájci frank ereje és a borongós külpiaci hangulat miatti gyengébb forint azt eredményezi, hogy a frank/forint jegyzések ma reggel kissé 235 felett járnak a bankközi piacon. A forint közel két hete 238,5 körül érte el eddigi történelmi mélypontját az alpesi devizával szemben. Amennyiben az elmúlt hetek "forgatókönyve" alapján ma, a hétvégével kapcsolatos óvatosság miatt szintén romlik a befektetői hangulat (például az amerikai megegyezés hiánya miatt), akkor könnyen új történelmi mélypontot láthatunk a forint esetén.
A forint az euróval szemben továbbra is viszonylag jól tartja magát, a jegyzések a 270-es szint alatt, 269 körül járnak ma reggel a bankközi piacon.
Ma délután több fontos amerikai makroadat is megjelenik, amelyek közül a második negyedéves amerikai GDP első becslése lesz a legfontosabb.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








