Idén februárban 2,5 millió forintra nőtt az újonnan felvett személyi hitelek átlagösszege.
Hamar kiheverte a járvány miatt kialakult váálságot a lakossági hitelpiac, a legfrissebb statisztikák szerint mind a személyi kölcsönök, mind a lakáshitelek iránt komoly az érdeklődés, és természetesen a családtámogatási program keretében nyújtott konstrukciók népszerűsége is töretlen. Nagyon nem mindegy ugyanakkor, hogy melyik terméket választjuk, az egyes konstrukciókat ugyanis más és más élethelyzetekre találták ki.
Amióta a koronavírus világjárvány tavaly március óta erőteljes hatást gyakorol a magyar lakosság mindennapjaira, egy ideig a hitelek felvétele iránt sem volt egetverő a lelkesedés. Azonban idén márciusban már visszatért a magyarok bátorsága, azóta pedig töretlen volt az emelkedés. A felvett lakáskölcsönök, személyi hitelek, és babaváró támogatások összege mind-mind erőteljes növekedést mutat 2021-ben.
A növekedés nemcsak a lakáshitelek területén kiugró - hiszen ezt szinte borítékolni lehetett az otthonfelújítási hitel februári bevezetését követően -, a babaváró és személyi kölcsönök iránti kereslet is drasztikusan nőtt. Vajon mi hozhatta meg a magyar lakosság kedvét a hitelfelvételhez, és felfele ívelő trendnet derékba törheti az MNB erőteljes kamatemelési ciklusa?
Érdemes körültekintően választani!
Egy új hitel - legyen az egy új autóra felvett konstrukció, vagy épp egy lakásfelújítási támogatás önerejét fedező személyi kölcsön - felvétele előtt természetesen számtalan kérdés merül fel, legtöbbjük szükségszerűen, sőt, jogosan. Mire jó ez a termék és mire nem? Melyik a piacon most a legkedvezőbb ajánlat? Mire kell figyelni a felvétel előtt? Hogyan kell kiválasztani a számunkra legmegfelelőbbet? Hol kaphatom meg a leggyorsabban a felvett összeget?
Ezért a Pénzcentrum, 2021. november 22-től, egy héten át, tematikus cikkekkel próbál majd segítséget nyújtani a témában. Tarts velünk Te is!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A Real Madrid csak ezzel a taktikával juthatott tovább
- Rangsorolták a világ repülőtereit, Ferihegy is a listán
- 25 fokot esett egyik napról a másikra a hőmérséklet a szomszédunkban
- Dobrev Klára az Arénában az EP-választás tétjéről és Magyar Péterről
- Újabb drónos incidens Románia legnagyobb légitámaszpontjánál
- Golovin Vlagyimir: szerencsés sorsolást kaptunk, tovább akarunk jutni a csoportból Párizsban