Nyolc éve húzódó devizahiteles per folytatódott a Fővárosi Törvényszéken, ahol a Kúria már három évvel ezelőtt megállapította a szerződés érvénytelenségét.
Nyilvánosságra hozta a Kúria a múlt hétfőn a devizaügyekről kihirdetett teljes jogegységi határozatát. A jogi szakértő szerint a testület indoklásából az következik, hogy jelentős bizonyítási teher hárul majd a bankokra a perekben, a devizaalapú autóhitel-szerződések pedig tömegesen válhatnak semmissé - írja a Magyar Nemzet.
Bihari Krisztina szerint az ítélkező testület honlapján megjelent dokumentum új információkat tartalmaz a korábban kihirdetett pontokhoz képest, főként az árfolyamkockázattal összefüggő tájékoztatásról. Szerinte a határozatból kiolvasható, az elsődleges bizonyítási kényszer a bankokat terheli, s az adósok részére nyújtott tájékoztatásban nemcsak a hitelszerződés szövegének van jelentősége, hanem a szerződéskötéskor közzétett reklámoknak és tájékoztatásnak is, ugyanis a szerződéskötésre kiterjedő minden körülményt vizsgálni kell.-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








