A Vöröskereszt égisze alatt gyűjtött használt ruhát egy Fejér megyei cég, amely azonban a több mint ezer tonna ruha nagy részét eladta, a bevételből pedig kilónként jelképes összeget adott a segélyszervezetnek.
Konténerszám gyűltek a használt ruhák egy Fejér megyei cégnél, mert az emberek szívesen váltak meg feleslegessé vált holmijuktól a Vöröskereszt nevével fémjelzett akcióban. Összesen 1 millió 300 ezer kilogramm gyűlt össze, amelyből a segélyszervezet Pest megyei szervezetének mindössze 500 kilogramm kellett.
A többit a cég eladta, és 1 kilogramm után 15 forintot utalt a Vöröskeresztnek. A használtruha-piacon, azaz a turkálókban, akár 2500 forintba is kerülhet az áru kilója, tehát egy áron aluli értékesítés is busás hasznot hozhatott a cégnek.
A saját hasznát gyarapító társaság, visszaélve a Vöröskereszt nevével, kihasználta az adományozók segítő szándékát, ráadásul jogtalan adócsökkentéssel megkárosította az államot. A társaság adóbevallása sem stimmelt, hiszen a Vöröskeresztnek átutalt összeggel szabálytalanul csökkentette az adóalapot, amivel az állami költségvetésnek két év alatt jelentős kárt okozott.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








