Péntek reggel is érződött némiképp a csütörtök késő este bejelentett görög mentőcsomag kedvező hatása a devizapiacokon. Az euró ugyanis mérsékelten, de tovább tudott erősödni a dollárral és a frankkal szemben. A forint is az erősödés felé kacsintgat, egy frank például már csak 225 forintba kerül.
A péntek reggeli órákban az euró frankkal szembeni kurzusa az 1,18-as szint fölé került, míg tegnap este az 1,1750-es szint környékén mozgott az árfolyam. A forint az óvatos optimizmusból táplálkozni tudott, péntek reggel az euróval szemben a 267-es szint alá süllyedt, másfél hetes csúcsán jár így a forint. Épp ezért a hazai fizetőeszköz a svájci frank ellenében is felértékelődött. Pénteken ugyanis már "csak" 225 forintot kértek egy frankért a bankközi devizapiacon. Legutóbb múlt hétfőn volt ilyen erős a forint az alpesi deviza ellenében.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








