Rossz a hangulat, nő a félelem. Ez kedvez a frank árfolyamának, bár már senki nem akarja, hogy tovább erősödjön az alpesi deviza. A magyar devizahitelesek is egyre inkább aggódhatnak.
Az eurózóna pénzügyminisztereinek ma hajnali jelzései és a Moody's felőli figyelmeztetés az olaszoknak összességében mérsékelten negatív befektetői hangulatot okozott világszerte, amelyből ismét profitál a svájci frank.
Az euróval szembeni frankerősödés a piaci stressz fontos jele, a jegyzések a péntek esti 1,2140-ről ma reggelre egészen 1,2050-ig süllyedtek, azaz ismét közelíti a frank a múlt héten elért eddigi történelmi csúcsát (1,1950 körül). A frank ereje és a negatív hangulat miatti forintgyengülés miatt a frank/forint jegyzések a péntek esti 220,5 körülről 223-ig emelkedtek ma reggelre a bankközi piacon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








