Új fronton harcol a Tesco: egy remek üzleti húzással -és piaci előnye kihasználásával- a brit üzletlánc fehérneműi eláraszthatják a szigetország hálószobáit. Az olcsó bugyik és melltartók kiváló anyagokból készültek, és egy sztártervező is részt vett kialakításukban.
Nem újdonság, hogy a válság tavaly őszi kirobbanása óta jelentősen növekedett a szexi alsóneműk eladása: sokan ugyanis mozi, színház, vagy étterem helyett otthon, párjukkal töltik az estéket. A Tesco most ennek a piacnak a dinamikus fejlődését kihasználva új, olcsó fehérnemű-kollekciót dob piacra - igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.

Az olcsóság mellett a világ egyik legnagyobb áruházlánca arra is figyel, hogy jó minőségű és a legújabb divatnak megfelelő fehérneműk kerüljenek a polcokra. Éppen ezért a fehérneműket a világhírű divattervező, a Diamond Boutique egyik vezéregyénisége, Michelle Mone álmodta meg, a legfinomabb szatén és selyem anyagokból.
Ugyanakkor az alsóneműk áraiban szigorúan ragaszkodnak a gazdaságos elvekhez: egy kollekció már 7 fonttól (2200 forint) megvásárolható, így biztosan nem jelent komoly költséget a brit hölgyeknek.

Ráadásul a Tesco reklámarca nem más, mint Jessica Taylor, a közkedvelt Liberty X nevű popcsapat egyik legcsinosabb tagja, akinek lenyűgöző alakjára a férfiak is jó eséllyel felfigyelnek majd.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








