Új fronton harcol a Tesco: egy remek üzleti húzással -és piaci előnye kihasználásával- a brit üzletlánc fehérneműi eláraszthatják a szigetország hálószobáit. Az olcsó bugyik és melltartók kiváló anyagokból készültek, és egy sztártervező is részt vett kialakításukban.
Nem újdonság, hogy a válság tavaly őszi kirobbanása óta jelentősen növekedett a szexi alsóneműk eladása: sokan ugyanis mozi, színház, vagy étterem helyett otthon, párjukkal töltik az estéket. A Tesco most ennek a piacnak a dinamikus fejlődését kihasználva új, olcsó fehérnemű-kollekciót dob piacra - igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.

Az olcsóság mellett a világ egyik legnagyobb áruházlánca arra is figyel, hogy jó minőségű és a legújabb divatnak megfelelő fehérneműk kerüljenek a polcokra. Éppen ezért a fehérneműket a világhírű divattervező, a Diamond Boutique egyik vezéregyénisége, Michelle Mone álmodta meg, a legfinomabb szatén és selyem anyagokból.
Ugyanakkor az alsóneműk áraiban szigorúan ragaszkodnak a gazdaságos elvekhez: egy kollekció már 7 fonttól (2200 forint) megvásárolható, így biztosan nem jelent komoly költséget a brit hölgyeknek.

Ráadásul a Tesco reklámarca nem más, mint Jessica Taylor, a közkedvelt Liberty X nevű popcsapat egyik legcsinosabb tagja, akinek lenyűgöző alakjára a férfiak is jó eséllyel felfigyelnek majd.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








