A fogászati turizmus évi hatmilliárd forintos üzletággá nőtte ki magát, több tízezer külföldi keresi fel évről-évre a magyar fogorvosi rendelőket.
A szakemberek szerint hazánkban minden adott ahhoz, hogy az egészségturizmus fellegvárává válhassunk. Évente több tízezer külföldi beteg érkezik fogászati kezelésekre, átlagosan 3-5 napot töltenek nálunk, s a kezelések között mindent kipróbálnak, amit más turisták is: a becslések szerint ebből évente 20-25 millió eurót, azaz 6,2 milliárd forintot költenek nálunk.
Hamarosan elkészül az a negyven vendég fogadására alkalmas első osztályú panzió Balatonmáriafürdőn, amely - több mint 110 millió forintért - 34 millió forintos uniós támogatással épül. A balatoni főszezonon kívül a dentalturizmusra szeretnénk támaszkodni, ez akár forgalmunk harmadát adhatja - mondta Balla András, a Pelso Hotel Kft. ügyvezetője.
A tervek szerint egy külföldi kapcsolattartó küldi majd a betegek leleteit a magyar orvosoknak, akik így pontosan tudni fogják, ki, milyen panaszszal, mikor érkezik. A panzióból busz szállítja majd a vendégeket a rendelőkbe. - Egy hévízi és egy keszthelyi fogorvossal állunk szerződésben, de lehet, hogy saját rendelővel bővítjük a panziót. A szállást és a kezelést külön-külön számlázzuk, de a marketinget közösen szervezzük és finanszírozzuk - mondta az ügyvezető. Ennek része, hogy a fogászati kezelés mellett wellness programokat is kínálnak - csomagban. A belföldi pácienseket - először májusban - kedvezményes árú kezelésekkel, diagnosztikával csábítják.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban