A bankok közül most a Budapest Bank döntött úgy, hogy áthelyezi a hangsúlyt az áruhitelezésről a hitelkártyákra a fogyasztói hiteleken belül, ugyanis a partnereknél üzemelő hitelpontok túl sok jutalékot visznek el - írja a Napi Gazdaság.
A stratégiaváltás nem jelenti azt, hogy a BB teljesen visszavonulna az áruhitelezési piacról, mindössze a hangsúly helyeződik át inkább más értékesítési csatornákra, például a hitelkártyára.
Az indokok között Szentpétery Csaba - a bank lakossági üzletágának vezérigazgató-helyettese - a kimagaslóan nagy jutalékok mellett a hitelpontok egyéb költségeit is kiemelte, mint például a hiteltanácsadók bérét és egyéb üzemeltetési költségeket. Ráadásul ezeken a pontokon továbbra sem lehet más termékeket értékesíteni.
A jövőben a bank a kereskedelmi csatorna bevételei közül 30 százalékot remél az áruhiteltől, 60 százalékot a hitelkártya-forgalomból. Az áruhitelezésben az előbbieken kívül egyéb változásokat is bevezetett a bank: hagyományos áruhitelezési célokon kívül már utazási, egészségügyi és oktatási szolgáltatásokra is igénybe vehetők.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét másfél milliárd forint felett a tankerületek adóssága
- Szállodafoglalási roham indult 2025-re Rómában, nyomós oka van
- Újabb ország utcai versenyével bővülhetne a Forma-1-es versenynaptár
- Magyarország lett a kínai vállalati beruházások első számú európai célpontja
- Patthelyzet: erősödik az idegengyűlölet, de az orosz gazdaságnak nagy szüksége lenne a vendégmunkásokra
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának