Sikeres évet zárt a Malév és a Citibank együttműködésének keretében létrejött co-branded hitelkártya: ünnepélyes keretek között mai napon adta át a tízezredik hitelkártyát Leonov Péter, a Malév vezérigazgatója és Batara Sianturi, a Citibank Zrt. vezérigazgatója.
Batara Sianturi ünnepi beszédében rendkívül sikeresnek és sokat ígérő terméknek minősítette a Malév-Citibank co-branded kártyát, az ügyfélszám további növekedést a Citibank vezérigazgatója szerint a társaságok ügyfélkörének dinamikus növekedése indokolja. A Malév a oneworld kötelékébe belépve manapság 150 ország 700 célállomását éri el.
Folyamatosan bővítik a pontgyűjtő-helyek körét, melyek között szállodák és bérautót kölcsönzéssel foglalkozó cégek is megtalálhatóak, mondta el Leonov Péter, aki hangsúlyozta, hogy a Citibankkal való együttműködés hozzájárult ahhoz, hogy társaság az év első nyolc hónapjában 4 százalékos forgalombővülést regisztrált.
A Malév törzsutas klubja, a Duna Klub 90 ezer tagot számlál és havonta további 2000 fővel bővül. Az új tagok több mint fele igénnyel, a Malév-Citibank co-braded hitelkártyát. Ez megfelelő bázist adhat a további fejlődéshez.
A Malév és Citibank 1 évvel ezelőtt jelent meg, a magyar piacon elsőként, ilyen típusú hitelkártyával, a Citibanknak azonban külföldön már több hasonló együttműködése is van, többek között az American Airlines-zal. Az Aranykártyás ügyfeleknek egy része már élvezhette a kártya előnyeit. A sajtótájékoztatón a Malév-Citibank kártya harmadik partnere a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Zdenek Houser adott át ajándékot az első utazáshoz szükséges pontmennyiséget összegyűjtő ügyfelüknek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza