Közös bankkártyát és hitelkártyát vezetett be a piacra az RTL Klub és a K&H Bank 2007. augusztus 2-án. Az RTL Klub kártyák számos előnyt nyújtanak, kedvezményeket kínálnak, és exkluzív lehetőségeket biztosítanak tulajdonosaiknak.
2007. augusztus 3-án, a kibocsátás utáni első napon, már 100 RTL Klub kártyaigénylés volt folyamatban a K&H Banknál, és az azóta eltelt két hét alatt már az 1500. igénylés is folyamatban van a K&H országos hálózatában. A négyféle külsővel választható hitelkártya és bankkártya 0 forintos első éves díjért vehető igénybe, amennyiben október 15-ig megrendelik a kártyát. Szintén október közepéig a kártyákkal történő vásárlás esetén a vásárlások értékének 3 százalékát (legfeljebb 150 ezer forintot) jóváírja a K&H Bank az ügyfél számláján egy összegben november 10-ig.
A kártyákkal kedvezményes vásárlásra is lehetőség nyílik, de a kártyákhoz tartozó hűségprogram keretében további partnerek kínálják szolgáltatásaikat, termékeiket kedvező áron A K&H Bank az RTL Klub-kártyabirtokosokat bankfiókjaiban, valamint ügyfélszolgálati telefonszámán (06/30-762-6262) látja el a szükséges információkkal, és segíti tranzakcióik végrehajtásában. Havonta 100 kártyabirtokosnak arra is lehetősége nyílik, hogy betekintsen a kulisszák mögé az RTL Klub stúdióiban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








