Egyértelmű helyzetet kívánt teremteni a Hild Csoporthoz tartozó Örökjáradék Zrt., amikor felvette Hild József, a híres építész nevét. A név felvételének oka az OTP Életjáradék Zrt. vezérigazgatójának, Hild Imrének a magatartása, aki rendszeresen megkérdőjelezte a Hild csoport névhasználatának jogosságát, és cége reklámjaiban személyesen szerepelve megnehezítette a két cég megkülönböztetését a fogyasztók előtt.
A névhasználatot előzetesen engedélyezte a Magyar Tudományos Akadémia, emellett a HILD szó bejegyzett védjegyoltalom alá is került a Magyar Szabadalmi Hivatalban.
Mint ismeretes, hosszú nyilvános vita folyt a médiában a Hild Kft. névhasználatáról. Hild Imre, az OTP Életjáradék Zrt. jelenlegi vezérigazgatója folyamatosan azt állította, hogy személyesen róla nevezték el a céget − jóllehet, az valójában Hild József, a híres magyar építész nevét viselte.
A Hild Csoport vezetői a nyilvánosság számára is meg akarják mutatni, hogy a névhasználati vita álcája mögött valójában az OTP Életjáradék Zrt. konkurenciaharca folyik, amelyben a sikeres vetélytársa iránti közbizalmat akarja megingatni. Ezért tiszta helyzetet teremtettek: a Hild József Örökjáradék Zrt. egyértelműen utal a valódi névadóra, és a megnevezés ellen az OTP leányvállalata vezetőjének sem lehet kifogása.
"Azért tettük meg ezt a lépést, mert úgy tapasztaltuk: a névhasználati vita elsősorban az idős emberek körében okoz zavart, s így árt az egész életjáradék-piacnak" − nyilatkozta Földeák Gábor, a Hild Csoport marketing igazgatója. − "A névhasználat tisztázása után ez a konkurensünk sem tehet mást, mint hogy tisztességes üzleti eszközökkel − a konstrukciójával, szerződési feltételeivel − igyekszik ügyfeleket nyerni, és nem a névhasználati kérdések mögé bújik. Egy ilyen őszinte és ügyfélorientált magatartás egyébként jobban illeszkedne az OTP Bank jelenleg zajló bizalomépítő kampányához is."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban