Egyértelmű helyzetet kívánt teremteni a Hild Csoporthoz tartozó Örökjáradék Zrt., amikor felvette Hild József, a híres építész nevét. A név felvételének oka az OTP Életjáradék Zrt. vezérigazgatójának, Hild Imrének a magatartása, aki rendszeresen megkérdőjelezte a Hild csoport névhasználatának jogosságát, és cége reklámjaiban személyesen szerepelve megnehezítette a két cég megkülönböztetését a fogyasztók előtt.
A névhasználatot előzetesen engedélyezte a Magyar Tudományos Akadémia, emellett a HILD szó bejegyzett védjegyoltalom alá is került a Magyar Szabadalmi Hivatalban.
Mint ismeretes, hosszú nyilvános vita folyt a médiában a Hild Kft. névhasználatáról. Hild Imre, az OTP Életjáradék Zrt. jelenlegi vezérigazgatója folyamatosan azt állította, hogy személyesen róla nevezték el a céget − jóllehet, az valójában Hild József, a híres magyar építész nevét viselte.
A Hild Csoport vezetői a nyilvánosság számára is meg akarják mutatni, hogy a névhasználati vita álcája mögött valójában az OTP Életjáradék Zrt. konkurenciaharca folyik, amelyben a sikeres vetélytársa iránti közbizalmat akarja megingatni. Ezért tiszta helyzetet teremtettek: a Hild József Örökjáradék Zrt. egyértelműen utal a valódi névadóra, és a megnevezés ellen az OTP leányvállalata vezetőjének sem lehet kifogása.
"Azért tettük meg ezt a lépést, mert úgy tapasztaltuk: a névhasználati vita elsősorban az idős emberek körében okoz zavart, s így árt az egész életjáradék-piacnak" − nyilatkozta Földeák Gábor, a Hild Csoport marketing igazgatója. − "A névhasználat tisztázása után ez a konkurensünk sem tehet mást, mint hogy tisztességes üzleti eszközökkel − a konstrukciójával, szerződési feltételeivel − igyekszik ügyfeleket nyerni, és nem a névhasználati kérdések mögé bújik. Egy ilyen őszinte és ügyfélorientált magatartás egyébként jobban illeszkedne az OTP Bank jelenleg zajló bizalomépítő kampányához is."

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


