2006. október 5-től az OTP Bank Nyrt. a BOM alapító tagjaként az OTP-BOM hitelkártya bevezetésével, új formában támogatja az olimpiai játékok Magyarországra hozatalát.
Az OTP-BOM Visa hitelkártyán a többszörös világ- és olimpiai bajnok vízilabdázó, Kásás Tamás testesíti meg azt a küzdőszellemet és kitartást, mely a magyarországi olimpia elnyeréséhez vezető hosszú utat szimbolizálja, s melyhez mindenki hozzájárulhat a most bemutatott OTP-BOM hitelkártya igénylése révén.
"Játékosként kétszer nyertem olimpiát, 2016-ban megpróbálhatnám akár szövetségi kapitányként is. Ezért fontosnak tartok minden olyan kezdeményezést, amely hosszú távon a magyar sportot és a hazai olimpia ügyét támogatja " - mondta Kásás Tamás.
A BOM fő feladatának tekinti, hogy a döntéshozókat és a közvéleményt megismertesse egy budapesti rendezésű olimpia előnyeivel, hatásaival és kockázataival, ez ugyanis fontos a felelős elhatározás meghozatalához. A BOM arra vállalkozott, hogy népszerűsítse az olimpia ügyét, annak érdekében, hogy Budapest pályázatot nyújtson be az olimpiai játékok megrendezésére. A civil szervezet 2006 júniusában egy konferencián a magyar gazdasági és kulturális élet prominens személyiségeivel együtt már ismertette az olimpia gazdasági és társadalmi hatásait, valamint bemutatta Holger Preuss professzor Az olimpiai játékok gazdasági háttere című könyvét.
Nyúl Sándor, a BOM alelnöke és a TriGránit Fejlesztési Zrt. operatív vezérigazgatója: "A 2005. novemberében több mint 100 magánszemély és 15 hazai nagyvállalat által létrehozott BOM civil szervezethez az elmúlt időszakban 10 anyagi támogató és közel 70 média és szakmai támogató, 20 sportszakmai szervezet és közel 2000 pártoló tag csatlakozott. A Szonda Ipsos 2006. májusában készült felmérése szerint már a magyar lakosság 76%-a támogatja a nyári olimpiai és paralimpiai játékok Magyarországra hozatalát. Most az OTP-BOM hitelkártya, mint új támogatási forma tovább erősítheti a BOM, és ezáltal a budapesti olimpia támogatottságát."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Nyúl Sándor és Lantos Csaba, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese egyetértett abban, hogy Magyarország számára egy hazai rendezésű olimpia hozzájárulhatna a főváros, az ország és a régió anyagi és kulturális fejlődéséhez. Az OTP-BOM hitelkártya bevezetése is ezt a hosszú távú nemes célt szolgálja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







