Egyre népszerűbb a magánszemélyek körében a gépjárműfedezet mellett nyújtott kölcsön, melyet a gyorsaság, a rugalmas hitelbírálat, a kevesebb papírmunka és a vonzó árazás tesz igazán kedveltté - írja a Világgazdaság.
Egyes piaci szereplőknél nem csak tehermentes autókra lehet kölcsönt kapni, az autófinanszírozási szegmens stagnálása ugyanis alternatív csatornák felé tereli a lízingcégeket. A társaságok tapasztalatai szerint egyébként ebben a szegmensben a fizetési morál jóval kedvezőbb, mint az autóvásárlók körében.
Az eszközfedezet meg is könnyíti a hitelfelvételt, hiszen gyorsabb, rugalmasabb hitelbírálatot tesz lehetővé, melynek eredményeként 2-5 nap alatt hozzájuthat az ügyfél az igényelt pénzhez. A bekért dokumentumok száma is kevesebb, mint egy hagyományos banki személyi kölcsönnél.
A termék árazása megfelel az autóvásárlási kölcsönök kamatainak, így lényegesen olcsóbb az áruhiteleknél. Ennek megfelelően a legtöbben a személyi kölcsön helyett, illetve annak kiváltására igényli ezt a konstrukciót.
A THM 9-13% között mozog és a cégek az autó Eurotax eladási érték legfeljebb 70-80%-át finanszírozzák. A tapasztalatok szerint átlagosan 1.2-1.5 millió forint hitelt igényelnek az ügyfelek, jellemzően 72-84 hónapra.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








