A MasterCard legfrissebb kutatása szerint az európai vásárlók háromnegyede (73%) olyan hitelkártyát szeretne, amely kártyás fizetés esetén kedvezményeket biztosít. A megkérdezettek 48 %-a saját céljaira venné igénybe az extra juttatásokat, 25% jótékonysági, vagy környezetvédelmi szervezetnek adná az előnyöket, míg a kutatásban részt vevők ötöde saját családjára vagy barátaira költené a hitelkártyák kínálta kedvezményt.
A felmérés eredménye kimutatja, hogy egyre nagyobb igény van a hitelkártya használat után igénybe vehető magasabb színvonalú szolgáltatásokra is. A megkérdezettek többségének (33%) a kedvezményes, külföldi városokban tölthető néhány napos nyaralás a legvonzóbb bónusz szolgáltatás, de az ingyenes mozi-, színház- és koncertjegyek is népszerűek (26%). A megkérdezettek negyede választana ingyenes fürdőbelépőt, vagy személyre szabott lakás-, és kertfelújítást.
Továbbra is erős kereslet mutatkozik a hagyományos kereskedői kedvezmények iránt, melyeket a kártyabirtokosok a mindennapos vásárlások során kapnak. Ezt támasztja alá, hogy a megkérdezettek 65%-a olyan hitelkártyát szeretne, amely a plasztikkal vásárolt cikkekre biztosít kedvezményeket, elsősorban a nagy áruházláncok (41 %) és benzinkutak (31%) pénztárainál. A kutatásban részt vevők 57%-a pedig olyan kedvezményt szeretne igénybe venni, mely során a bank az éves költés bizonyos százalékát készpénzben téríti vissza.
A kedvezmények személyre szabhatósága nagy szerepet játszhat a társmárka (co-branded) kártyák népszerűség-növekedésében - állítja a MasterCard tanulmánya. Tízből hat kártyabirtokos ugyanis nagy érdeklődéssel fogadna egy olyan hitelkártyát, amely flexibilis kedvezményeket nyújt, lehetőséget adva a kedvezmény-rendszer megváltoztatására annak érdekében, hogy a vásárlók a bónusz szolgáltatásokat olyan gyakran vegyék igénybe, amilyen gyakran csak lehetséges.
A MasterCard Affinity és Co-branding konferenciáján Frederic Conrads, a MasterCard Europe, Co-branding Igazgatója elmondta: "Piackutatásaink egyértelműen rávilágítanak arra, hogy a fogyasztók gyakorlati szempontok alapján értékelik a hitelkártyák bónusz-rendszerét. Bár kedvelik a mindennapi beszerzési cikkekben megjelenő kedvezményeket, például bankkártyával vásárolt üzemanyag után járó engedményt, és nő a szabadidős szolgáltatások népszerűsége is, mégis a rugalmasság lehet a legfontosabb tényező. Meggyőződésünk, hogy a vásárlók a jövőben azt a bankkártyát használják majd a leggyakrabban, amely lehetővé teszi, hogy a számukra legvonzóbb kedvezményt válasszák akkor és ott, ahol szeretnék" - mondta el az igazgató.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Betörtek egy ékszerkészítőhöz, milliókat érő aranyat loptak el – videó
- A héten már a második párbeszédes politikust „happolta el” a DK
- Hatalmas drogfogás Budapesten
- Újabb kihívás a medvék miatt Hargita megyében
- Szakszervezet: eszközök széles tárházával igyekeznek ellehetetleníteni a sztrájkot
- Nyugdíjbejelentéssel érkezett Szentkirályi Alexandra
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


