A MasterCard legfrissebb kutatása szerint az európai vásárlók háromnegyede (73%) olyan hitelkártyát szeretne, amely kártyás fizetés esetén kedvezményeket biztosít. A megkérdezettek 48 %-a saját céljaira venné igénybe az extra juttatásokat, 25% jótékonysági, vagy környezetvédelmi szervezetnek adná az előnyöket, míg a kutatásban részt vevők ötöde saját családjára vagy barátaira költené a hitelkártyák kínálta kedvezményt.
A felmérés eredménye kimutatja, hogy egyre nagyobb igény van a hitelkártya használat után igénybe vehető magasabb színvonalú szolgáltatásokra is. A megkérdezettek többségének (33%) a kedvezményes, külföldi városokban tölthető néhány napos nyaralás a legvonzóbb bónusz szolgáltatás, de az ingyenes mozi-, színház- és koncertjegyek is népszerűek (26%). A megkérdezettek negyede választana ingyenes fürdőbelépőt, vagy személyre szabott lakás-, és kertfelújítást.
Továbbra is erős kereslet mutatkozik a hagyományos kereskedői kedvezmények iránt, melyeket a kártyabirtokosok a mindennapos vásárlások során kapnak. Ezt támasztja alá, hogy a megkérdezettek 65%-a olyan hitelkártyát szeretne, amely a plasztikkal vásárolt cikkekre biztosít kedvezményeket, elsősorban a nagy áruházláncok (41 %) és benzinkutak (31%) pénztárainál. A kutatásban részt vevők 57%-a pedig olyan kedvezményt szeretne igénybe venni, mely során a bank az éves költés bizonyos százalékát készpénzben téríti vissza.
A kedvezmények személyre szabhatósága nagy szerepet játszhat a társmárka (co-branded) kártyák népszerűség-növekedésében - állítja a MasterCard tanulmánya. Tízből hat kártyabirtokos ugyanis nagy érdeklődéssel fogadna egy olyan hitelkártyát, amely flexibilis kedvezményeket nyújt, lehetőséget adva a kedvezmény-rendszer megváltoztatására annak érdekében, hogy a vásárlók a bónusz szolgáltatásokat olyan gyakran vegyék igénybe, amilyen gyakran csak lehetséges.
A MasterCard Affinity és Co-branding konferenciáján Frederic Conrads, a MasterCard Europe, Co-branding Igazgatója elmondta: "Piackutatásaink egyértelműen rávilágítanak arra, hogy a fogyasztók gyakorlati szempontok alapján értékelik a hitelkártyák bónusz-rendszerét. Bár kedvelik a mindennapi beszerzési cikkekben megjelenő kedvezményeket, például bankkártyával vásárolt üzemanyag után járó engedményt, és nő a szabadidős szolgáltatások népszerűsége is, mégis a rugalmasság lehet a legfontosabb tényező. Meggyőződésünk, hogy a vásárlók a jövőben azt a bankkártyát használják majd a leggyakrabban, amely lehetővé teszi, hogy a számukra legvonzóbb kedvezményt válasszák akkor és ott, ahol szeretnék" - mondta el az igazgató.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok