Az amerikai biztosítók és bankok, okulva a Katrina hurrikán pusztítása utáni zűrzavarból, bevezették legújabb terméküket a "CAT" bankkártyát. A biztosítók a bankokkal társulva hozták létre a speciális kártyafajtát, amellyel a bajbajutottak szinte azonnal hozzájuthatnak a rendkívüli helyzetben a legszükségesebbhez, azaz pénzhez.
Az amerikai biztosítók és bankok, okulva a Katrina hurrikán pusztítása utáni zűrzavarból, bevezették legújabb terméküket a "CAT" bankkártyát. A biztosítók a bankokkal társulva hozták létre a speciális kártyafajtát, amellyel a bajbajutottak szinte azonnal hozzájuthatnak a rendkívüli helyzetben a legszükségesebbhez, azaz pénzhez.
A kártya használatának lényege abban rejlik, hogy a káresemény bejelentésekor a bank azonnal engedélyezi a hozzáférést a maximális ilyen célra igényelhető összeghez, amely általában 5000 dollár. Így juttatva ügyfeleit elegendő fedezethez a kárfelmérés és elbírálás ideje alatt is, a kártalanítási összegből pedig első körben a kártyák kihasznált kereteit töltik fel újra, és az ezután fennmaradó részt kapják majd meg a károsultak.
Az egyetlen aprócska hátrányt az jelentheti, hogy igénylés nélkül részesülünk ebben a szolgáltatásban és kérés nélkül kell viselnünk ennek a terheit, a tranzakciós és kártyaszintű díjakat (éves kártyadíj, számlavezetési költség), akkor is ha a vészhelyzetben kellő tartalékkal rendelkezve nem használjuk fel e lehetőséget.
Hazánkban is jellemzővé válik, hogy a bankok biztosítási szolgáltatásokat is nyújtanak, és a biztosítók társaságok is érdeklődnek a bankpiac iránt, így előfordulhat, hogy hasonló esetekre, jellemzően nálunk ez az árvizeket jelenti, megjelenik majd ez a szolgáltatás is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak