Továbbra is gyors növekedés várható a szabad felhasználású jelzáloghitelek piacán, mivel az erősödő kereslet mellett egyre többen kínálnak ilyen konstrukciót - írja a Világgazdaság.
Továbbra is gyors növekedés várható a szabad felhasználású jelzáloghitelek piacán, mivel az erősödő kereslet mellett egyre többen kínálnak ilyen konstrukciót – írja a Világgazdaság.
A közelmúltban az Aegon is bejelentette, hogy jelzáloghitelezésre összpontosító pénzügyi vállakozást indít.
Az MNB statisztikái szerint ez év januárjában több mint 400 milliárdos szabad felhasználású jelzáloghitel állomány volt kinn a háztartásoknál, míg egy évvel korábban nem egészen 200 milliárdot regisztráltak.
A további bővüléshez hozzájárulhat, hogy a hazánkban nyilvántartott ingatlanok lakóingatlanok kilenctizede magántulajdonú, így potenciálisan bevonható fedezetet jelent.
Tartós fogyasztási cikkek vásárlása esetén egyre többen mérlegelik a fedezet nélküli személyi kölcsönökkel szemben az ingatlanalapú konstrukciókat azok relatív olcsósága miatt, nem szabad azonban elfelejetni, mit „kockáztatunk” miért...
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








