Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Hévíz 120 millió forint európai uniós támogatást nyert az Egregy városrész fejlesztésére, amelynek központi eleme az Árpád-kori templom környezetének megújulása.
Hévíz 120 millió forint európai uniós támogatást nyert az Egregy városrész fejlesztésére. Ennek részeként megújul az Árpád-kori templom környezete. A közbeszerzést még idén kiírják, az egregyi beruházás pedig várhatóan 2026 végére készül el - írta a Zaol.hu.
A munkálatok célja, hogy a városrész ne csak turisták, de a helyiek számára is vonzó és funkcionális találkozó-, pihenő- és kulturális térként újuljon meg. De mi épülhet Egregyen?
- A templom mellékterülete teraszos kialakítást kap padokkal, kertekkel és pihenőkkel, valamint bemutató pincével.
- A templom fölötti részen parkolók létesülnek, emellett egy közösségi mosdó is épül.
- A parkoló fölötti területen panorámaterasz, backstage és színpad épül, amely alkalmas lesz kisebb szabadtéri események, rooftop partik, koncertek befogadására.
- A projekt részeként felújítják a Széchenyi utcai szakaszt is, különösen a mocsárciprus fasor mentén.
A polgármester, Naszádos Péter tájékoztatása szerint a közbeszerzést még idén kiírják, és a beruházás várhatóan 2026 végére zárul le.
A város reményei szerint az egregyi fejlesztés új lendületet hozhat a hévízi városrész életébe: nemcsak esztétikai és infrastrukturális előrelépés lesz, de kulturális és közösségi terek is bővülnek. Terveznek ifjúsági találkozókat, előadásokat, fesztiválokat, sőt egy egregyi jazz fesztivált is, amelynek szervezésébe bevonják majd a helyi vendéglátó egységeket is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








