Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Tízezer négyzetméterrel nő a Várda Market. Az északkelet-magyarországi város bevásárlóközpontjának második szakaszában egy vadiúj KFC is épül. Itt vannak a részletek!
2022 őszén már átadtak 3000 négyzetmétert kisvárdai üzletközpontból, jelenleg is több mint 3.000 m2 szolgálja ki a vevőközönséget az a Dryvit Profi Kft. által kivitelezett Várda Market Bevásárlóközpontban – írta az építőipari cég Facebook-oldalán. Most pedig a munka második üteme zajlik, hamarosan tízezer négyzetméterrel nő a bevásárlóközpont.
Megjegyezték: a közel 28.000 m2 alapterületű ingatlanon a 2. ütemben 10.000 m2-en végeznek fejlesztést a beruházó Várda Market Kft. megbízásából. Idén őszre már új áruházak költözhetnek be a bevásárlóközpontba:
A Dryvit Profi három új üzlethelyiséget magába foglaló kereskedelmi központot, valamint KFC éttermet alakít ki utakkal, parkolókkal és külső közművekkel együtt.
A bejegyzésből még kiderült, hogy a beruházás ütemterv szerint halad és hamarosan látványos szakaszához érkezik, mivel az előregyártott vasbeton vázszerkezet helyszíni szerelésével az üzletközpont és a KFC épülete 3 hét múlva eléri szerkezetkész állapotát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








