Makó mostantól a pisztáciáról is híres lehet! A pisztácia különleges növény: külön porzós és termős fákból áll, így az ültetvényen Gábor és édesanyja kézzel porozták...
A férfi a vonat alá zuhant, de túlélte a gázolást. A szerelvény 16 utasa között munkából hazafelé tartó ápolónő is volt. Ő is azonnal ment segíteni, bár azt mondták neki, hogy ne szálljon le a vonatról.
Öngyilkossági szándékkal állt a sínekre hétfőn délelőtt egy férfi Hatmajor forgalmi kitérő és Sorkikápolna között, egy bányaterület mellett. A Szombathelyről Zalaszentivánra tartó vonat a síneken álló férfit elütötte - írta a Nyugat.hu.
A férfi egyik lábát levágta a kerék, de túlélte a gázolást.
A férfit aztán a szombathelyi tűzoltók emelték ki a sínek közül és a mentők életveszélyes állapotban a szombathelyi Markusovszky kórházba szállították.
A mozdonyvezető az eset után kérte a felmentését az aznapi munkavégzés alól, ezért a helyszíni szemle befejését követően más vezetővel indult tovább a vonat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








