Meglepő madárkülönlegesség bukkant fel a Bükk lábánál: a Szinva-patakon sikerült megfigyelni és lencsevégre kapni egy igazi vízirigót!
A Balaton vize még nem igazán alkalmas igazán a fürdésre, ám sorra nyílnak a vidéki városok melegvizes strandjai is. Holnaptól ebben a három, kifejezetten olcsónak számító termálfürdőben is strandolhatunk!
Június 5-én, szombaton reggel 9 órától kinyit a csornai a vasvári és a bonyhádi termálfürdő is. Mindhárom szabadtéri strand közös tulajdonsága, hogy egy-egy felnőtt belépő ára 1500 forint körül mozog, azaz az olcsóbb fürdési lehetőséget kínálják - írja a Termalonline.com.
A vasvári, páratlan természeti környezetben - a szentkúti ősbükkös tövében - kiépített családias hangulatú fürdőben a három vízforgató berendezéssel ellátott medence fiatalok és idősebbek igényeit egyaránt kielégíti. A feszített víztükrű termál-, pancsoló-, valamint úszómedence kristálytiszta vize 2.370 m mélyről ered. Figyelem, a nagymedencét viszont csak 2 hét múlva nyitják!
A Rábaköz egyik legkedveltebb fürdőhelye a csornai termálfürdő, amely nyugodt, kellemes zöldövezetben várja vendégeit. A magas sótartalom miatti egyedi összetételű gyógyvíznek köszönhetően külföldről és belföldről is sok visszajáró vendég keresi fel a fürdőt. Új termálvizes medencéivel és oktatásra, csoportos foglalkozásokra is alkalmas úszómedencével vár.
A Bonyhádi Termálfürdő és strand garantáltan kellemes kikapcsolódást biztosít a nyári szezonban kicsik és nagyok számára egyaránt. A hatalmas úszó-/élmény-, az ülő- és a gyerekmedence biztosítja a feledhetetlen kikapcsolódást. A strand kizárólag a nyári időszakban tart nyitva. A fürdőt meleg víz ellátásáról egy 400 liter hozamú kút gondoskodik, mely percenként látja el a fürdőt. A strandoló számára található a fürdő területén egy 25 méteres élmény-és úszómedence csúszdával, csúszdamedence öböllel, sodróárral, gejzír, nyakzuhany élményelemekkel és víz alatti teraszos ülő-fekvő területtel is fel van szerelve. Az ülőmedencében hátmasszázs gondoskodik a vendégek kényeztető pihenéséről. A pancsoló medencében pedig többféle játékelem biztosítja a legkisebb vendégeink szórakozását.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








