Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Szeptemberben még mintegy 96 ezer takarékbankos ügyfélre várt a feladat, hogy október végéig azonosítsa magát az uniós előírásoknak megfelelően. Vida József, a Takarék Csoport elnöke a Piac & Profit magazinnak adott interjúban elmondta, hogy jellemzően vidéki és nyugdíjas ügyfeleik körében kell még intézkedni, ennek érdekében házhoz mennek, vagyis otthonukban keresik fel őket.
A különböző hitelesítési, egyeztetési kötelezettségről egyébként nincs jó véleménye, mert szerinte „a nyugdíjasok nem terroristák”. Elmondta továbbá, hogy a Takarék Csoport átalakulása fontos mérföldkőhöz érkezik november elején, amikor egyetlen szervezetbe olvad be a megmaradt 12 szövetkezet.
Annak érdekében, hogy a modern bankolással lépést tudjanak tartani, a szervezet további karcsúsítására lesz szükség, így jövőre 6500-6800 főre csökkenhet a jelenleg 7 ezres foglalkoztatotti létszám. Idénre pozitív nulla eredményt várnak, mivel az átalakulás áldozatokkal jár Vida József szerint.
Az interjúban kitért a jövőbeli tervekre és célokra is. A szuperbankról (vagyis a Takarékok, az MKB és a Budapest Bank lebegtetett összeállásáról) az a véleménye, hogy „akkor van erről értelme beszélni, ha eljön az ideje”. Mint mondta, szeretnének benne lenni abban az öt bankban, amelyik hosszú távon fennmaradhat a magyar piacon (az MNB útmutatása szerint), és ha ennek az az ára, hogy bankot vásároljanak, akkor megteszik.
Az új, egyesült Takarékbank egyrészt a családok és generációk bankja lesz. Ez azt jelenti, hogy tipikus élethelyzetekre kínálunk komplex, innovatív megoldásokat családok, fiatalabb és idősebb nemzedékek, fővárosi és városi lakosok számára egyaránt. Vidéken maradunk, de nyitunk a fiatalabb és a városi, fővárosi lakosok, vállalkozók felé is. Továbberősítjük a pozícióinkat a kkv-k körében és az agráriumban. Az új pénzintézet másrészt a közösségek bankja lesz. Ez mifelénk azt jelenti, hogy működésünkkel a helyi közösségek és vállalkozások boldogulását, egymás közti szerveződését segítjük elő. Azt, hogy a helyben élő vállalkozások minél nagyobb számban leljenek partnerekre egymásban, fogjanak össze és közösen lépjenek fel a piacon
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mesélte Vida József, de kitért arra is, hogy új, korszerű digitális megoldásokat dolgoztak ki, valamint ügyfeleik igényeire szabják a digitális, telefonos és fizikai csatornákat. Terveik szerint korszerűsítik a fiókhálózatot is, hogy az ügyfelek bárhol, az ország bármely takarékfiókjából intézhessék pénzügyiket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








