Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Április 5-től már Pécs, Pécsvárad, Szentlőrinc, Komló, Hosszúhetény és egyes kelet-pécsi települések lakói is kényelmesen, akár a Tesco honlapján vagy épp az okostelefonjukon keresztül intézhetik bevásárlásaikat. Bárhol és bármikor. Az áruházlánc célja, hogy a technikai fejlesztései (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és Click&Collect szolgáltatások) mellett az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos bővítésével is hozzájáruljon a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.
A Tesco 2013-ban, Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási szolgáltatását. 6 év alatt az áruházlánc több mint 20 millió rendelést, 150 millió terméket, 500 ezer címre történő kiszállítást, és csaknem 10 millió megtett kilométert teljesített.
A folyamatosan bővített, egyre több és több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás 2019. április 5-én Pécsre, Pécsváradra, Szentlőrincre, Komlóra, Bogádra, Gyódra, Nagykozárra, Pellérdre, Mecsekpölöskére, Cserkútra, Apátvarasdra, Kozármislenyre, Csonkamindszentre, Kacsótára és Hosszúhetényre is megérkezett.
Így az eddigi közel 1,5 millió mellett további 50 ezer háztartás – és egy újabb régió – számára lett elérhető az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár és Debrecen régióival együtt országosan összesen már 122 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A felhasználók az áruház weboldalán vagy a Tesco Bevásárlás (Androidon és iOS-en is elérhető) applikációjában tudják összeállítani a rendelésüket.
A bevásárló asszisztensek a kiválasztott termékeket a pécsi Makay úti Tesco hipermarketben fogják gondosan, saját kezűleg összekészíteni, majd az autók onnan kiszállítani. A bevásárló asszisztensek feladata, hogy úgy válogassanak az áruház polcairól, mintha csak saját maguknak vásárolnának. Vagyis nem kell aggódnunk, a személyes jelenlétünk nélkül is garantált a legjobb minőségű termékek kiválasztása. Amennyiben valamilyen termék az adott pillanatban épp nem lenne elérhető az áruházban, az asszisztensek helyettesítő terméket választanak, amely árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az eredetileg rendeltekhez – akárcsak mi magunk, a saját bevásárlásaink során tennénk.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Tesco április 5-től 4 autóval és 22 új kollégával gondoskodik a Pécsett és vonzáskörzetében élő, körülbelül 187 ezer lakos kiszolgálásáról. A vásárlók 2 órás idősávok kiválasztásával, akár 3 hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezer féle, az áruházival megegyező termékből. A kiszállítást pedig reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








