Ha azt hitted, már mindent láttál 2025-ben, ezt a videót egyszerűen nem hagyhatod ki!
A HelloVidék ellátogatott a Dreher sajtótájékoztatójára, ahol Szabó Ibolya kommunikációs vezetőtől megtudtuk, hogy a Dreher nagy megújuláson megy keresztül napjainkban, mivel a cég külsőleg és tartalmilag is megújítja termékeit.
A Dreher Classic receptje több mint tíz év után megváltozik, helyette mától a Dreher Gold kerül a boltok polcaira, de nem csak a név változott; a recept is más lett, ugyanis ezek a termékek már egyáltalán nem tartalmaznak kukoricagrízt. A cég szándéka az volt, hogy a Dreher megmaradjon prémium sörnek, de továbbra is elérhető áron forgalmazzák termékeiket a fogyasztóknak. A cég megtartotta jó szokását: szinte kizárólag magyar alapanyagokból dolgozik, egy dunaújvárosi malátagyár szolgáltatja a Dreher által felhasznált maláta 90 százalékát.
Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztók eddig szerették.
- mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
A Dreher új márkalogót és csomagolást is kapott. A címkén felfedezhetjük a sörgyárat, a másik fontos változás pedig az, hogy a kukorica dísze eltűnt a borítóról, ezzel is hangsúlyozva a termék megújulását, és az új, kukoricagríz nélküli receptet. A címkén szereplő fehér háromszög szimbolizálja a sörfőzés alapvető hozzávalóit, az árpamalátát,a komlót, és a kristálytiszta vizet, míg a fehér kör a sörfőző mesterek szaktudását jelképezi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből.
A termék elkészülését több körös fogyasztói teszt előzte meg, az ízvilágot és a csomagolást is ezek alapján alakították ki a Dreher szakemberei. Az új recept íztesztjeinél három esetben kérték ki a fogyasztók véleményét, őket két csoportra osztották: az egyik társaság a régi, másik az új terméket tesztelte, így tudták összehasonlítani a fogyasztók észrevételeit.
2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítottunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.
A Dreher Goldnak még aranylóbb színe van, mint elődjének és malátásabb, lágyabb az íze, mint a Dreher Classicnak volt. A készítők arra törekedtek, hogy harmonikus, kellemesen karakteres, komlós ízvilágot hozzanak létre.
A Dreher Gold február 11-én kerül forgalomba, a nagyobb üzletláncokhoz már a héten megérkeznek az új termékek.
Székesfehérváron tűnt fel a legendás Kossuth-díjas színésznő autója : nevetségesen olcsón most eladó
Igazi különlegesség bukkant fel Székesfehérváron: eladóvá vált Psota Irén egykori autója: egy Maruti Suzuki 800-as. 31 éves, 99 ezer kilométerrel, és még mindig talpon van.
Megvan, mikor újítják fel a leégett miskolctapolcai barlangfürdőt: a bővítés tervei is készen állnak
Aláírták a kivitelezői szerződést, így már valóban napok kérdése, hogy megkezdődjön a 2024 szeptemberében leégett Miskolctapolca Barlangfürdő helyreállítása.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








