A Pénzcentrum 2025. december 6.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, az EuroJackpot nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
"Fontosnak tartom, hogy a női szakemberek, vezetők szerepe tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában" - vallja Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatója, aki nemrég megnyerte a European Marketer of the Year 2025 versenyt.
A Marketer of the Year versenyre európa-szerte neveztek nemzeti jelölteket az EMC tagszervezetei, akik közül egyéni interjúk során végül nyolc finalistát választott ki a zsűri. Első helyen a magyar jelölt, Bánhegyi Zsófia végzett, őt követte Rafael Fernandez (Telefónica S.A.) Spanyolországból és Guiseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH) Németországból.
Rendkívül megtisztelő, hogy átvehettem a díjat Dublinban, amely európai szinten ismeri el a marketingvezetők munkáját. Külön öröm, hogy Magyarországot képviselve hozhattam el a kontinens legmeghatározóbb szakemberének járó díjat, ezzel is bebizonyítva nemzetközi szinten, hogy a hazai szakma az élvonalban teljesít és halad előre. Öröm számomra, hogy egyben a női szakembereket, vezetőket is képviselhetem a díjjal, fontosnak tartom, hogy szerepük tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában
– mondta el az elismerés kapcsán Bánhegyi Zsófia, aki korábban, még a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójaként interjút is adott a Pénzcentrumnak. Ezt az alábbi ajánlóra kattintva olvashatod el:
Az közelmúltban amúgy a Pénzcentrumon számos nagyvállalat marketing- és PR vezetőjével készítettünk interjút, hogy betekintést nyerhessünk a hazai nagyvállalatok marketing- és kommunikációs stratégiáiba, legyen szó B2C vagy épp B2B területekről. Továbbá arról is kérdeztük a csúcsvezetőket, hogy milyen gyakorlatokat folytatnak a vállalati kultúra építésében, ide sorolva a vállalat külső és belső kommunikációját is.
De a beszélgetések során kiemelt figyelmet szenteltünk az adott vállalat beágyazottságára és célkitűzéseire a társadalmi ügyek tekintetében. Beszélgetőpartnereink között volt többek között Liptay Gabriella, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatója; Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója; Horváth-Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója; Téglássy Nóra, az OTP Alapkezelő marketing és kommunikációs vezetője; illetve Oláh Ágnes, a Veolia Magyarország marketingvezetője is.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








