6 °C Budapest
Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója.

Bánhegyi Zsófia: Fontosnak tartom, hogy a női vezetők szerepe tovább erősödjön

2025. május 24. 11:28

"Fontosnak tartom, hogy a női szakemberek, vezetők szerepe tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában" - vallja Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatója, aki nemrég megnyerte a European Marketer of the Year 2025 versenyt.

A Marketer of the Year versenyre európa-szerte neveztek nemzeti jelölteket az EMC tagszervezetei, akik közül egyéni interjúk során végül nyolc finalistát választott ki a zsűri. Első helyen a magyar jelölt, Bánhegyi Zsófia végzett, őt követte Rafael Fernandez (Telefónica S.A.) Spanyolországból és Guiseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH) Németországból.

Rendkívül megtisztelő, hogy átvehettem a díjat Dublinban, amely európai szinten ismeri el a marketingvezetők munkáját. Külön öröm, hogy Magyarországot képviselve hozhattam el a kontinens legmeghatározóbb szakemberének járó díjat, ezzel is bebizonyítva nemzetközi szinten, hogy a hazai szakma az élvonalban teljesít és halad előre. Öröm számomra, hogy egyben a női szakembereket, vezetőket is képviselhetem a díjjal, fontosnak tartom, hogy szerepük tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában

– mondta el az elismerés kapcsán Bánhegyi Zsófia, aki korábban, még a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójaként interjút is adott a Pénzcentrumnak. Ezt az alábbi ajánlóra kattintva olvashatod el:

Az közelmúltban amúgy a Pénzcentrumon számos nagyvállalat marketing- és PR vezetőjével készítettünk interjút, hogy betekintést nyerhessünk a hazai nagyvállalatok marketing- és kommunikációs stratégiáiba, legyen szó B2C vagy épp B2B területekről. Továbbá arról is kérdeztük a csúcsvezetőket, hogy milyen gyakorlatokat folytatnak a vállalati kultúra építésében, ide sorolva a vállalat külső és belső kommunikációját is.

De a beszélgetések során kiemelt figyelmet szenteltünk az adott vállalat beágyazottságára és célkitűzéseire a társadalmi ügyek tekintetében. Beszélgetőpartnereink között volt többek között Liptay Gabriella, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatója; Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója; Horváth-Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója; Téglássy Nóra, az OTP Alapkezelő marketing és kommunikációs vezetője; illetve Oláh Ágnes, a Veolia Magyarország marketingvezetője is.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
A kommentkezelési szabályzatot itt találod.
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. december 5. 15:55
Véget ért a Netflix, a Comcast és a Paramount között zajló licitháború: a Netflix pénteken közölte,...
MNB Intézet  |  2025. december 5. 09:56
A nagy termelékenységi különbségek egyebek mellett a munkaerőpiac meritokráciájából és a menedzsment...
Bankmonitor  |  2025. december 5. 09:55
A 2025 januári indulásakor nagy várakozás övezte a kamatmentes Munkáshitelt, ám hamar kiderült: a ke...
ChikansPlanet  |  2025. december 5. 09:23
A Föld szinte minden szegletét beborítja a műanyag, a tengerpartoktól a hegycsúcsokig. Az egyszer ha...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 6. szombat
Miklós
49. hét
December 6.
Mikulás
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. december 6. 07:45