Hamar kiderült, hogy nem a téli szigetelés tette a kabátokat merevvé, hanem a bélésbe varrt csempészcigaretta.
Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben a bankközi devizapiacon hétfőn, a kora reggeli jegyzéséhez képest.
Az eurót este hat órakor 398,75 forinton jegyezték a kora reggeli 397,52 forint után. A dollár jegyzése 369,45 forintra ment fel 367,22-ről, a svájci franké pedig 418,17-re 415,45 forintról.
A forint hétfő reggeli jegyzésén vegyesen állt az egy héttel korábbi árfolyamához képest: 0,5 százalékkal erősebben az euró, 0,1 százalékkal gyengébben a dollár, és 0,2 százalékkal gyengébben a svájci frank ellenében.
A hétfő esti jegyzésén a márciusi kezdésnél a forint erősebben áll mindhárom devizával szemben: 1,2 százalékkal az euró, 5,0 százalékkal a dollár, és 2,8 százalékkal a svájci frank ellenében.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








