Az MBH Bank már 2025 decemberére teljesítette a törvényben előírt ATM-telepítési kötelezettségét.
Gyengült hétfőn a forint a kora reggeli jegyzéséhez képest a főbb devizákkal szemben a bankközi piacon.
Az euró jegyzése este hat órakor 399,69 forinton állt a kora reggeli 398,25 forint után, a dollár jegyzése 369,11 forintra ment fel 367,53 forintról, a svájci franké pedig 418,57 forinton állt 418,52 forint után.
A forint a mostani, 11-ik hetet hétfő reggeli jegyzésén 1,30 százalékkal erősebben kezdte az euróval, 5,5 százalékkal erősebben a dollárral és 2,8 százalékkal erősebben a svájci frankkal szemben a 10-ik heti hétfői nyitásnál.
Hétfő esti jegyzésén a forint az év eleji kezdésnél erősebben áll mindhárom devizával szemben: 2,9 százalékkal az euró, 7,2 százalékkal a dollár és 4,5 százalékkal a svájci frank ellenében.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








