Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Még a Covid alatt sem volt annyi üres irodaház Budapesten, mint most - írja a Telex.
A budapesti irodapiac jelentős kihívásokkal néz szembe, miután az üresedési ráta 2024 harmadik negyedévében elérte a 14 százalékot. Ez a mutató kilenc éves negatív rekordot jelent a fővárosban, ami komoly aggodalomra ad okot az ingatlanszektorban.
A Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma (BIEF) által közzétett adatok szerint a jelenlegi helyzet még a koronavírus-járvány okozta irodafelmondási hullámnál is súlyosabb. Utoljára 2015-ben tapasztaltak hasonlóan magas kihasználatlansági arányt a budapesti irodapiacon.
Az elemzés rámutat, hogy 2024 harmadik negyedévében mindössze három új irodaház átadására került sor, összesen 23 ezer négyzetméter alapterülettel. Ezzel a főváros modern irodaállománya 4,4 millió négyzetméterre bővült. Ugyanakkor aggasztó tendencia, hogy az irodapiaci kereslet az előző év azonos időszakához viszonyítva 30 százalékos visszaesést mutat.
A kihasználatlansági ráta emelkedése is figyelemre méltó: az előző negyedévhez képest 0,08 százalékponttal, míg éves összevetésben 1,05 százalékponttal növekedett. Ez a trend komoly kihívások elé állítja az ingatlanfejlesztőket és -befektetőket egyaránt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Érdekes kontextust ad a helyzetnek, hogy a kormány jelentős irodaház-vásárlási programot indított. Három különböző budapesti helyszínen összesen 580 milliárd forint értékben terveznek irodaházakat vásárolni kormányközeli szereplőktől. Ez a lépés potenciálisan enyhítheti az eladók helyzetét, hiszen nem kell az értékesítés vagy kiadás nehézségeivel szembenézniük a jelenlegi piaci körülmények között.
Az irodapiac jelenlegi állapota és a kormányzati beavatkozás együttesen alakítják a szektor jövőjét, miközben a piaci szereplők feszülten figyelik a további fejleményeket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








