Jelentősen csökkennek szerdától az üzemanyagok nagykereskedelmi árai.
Azt utolsó napokra hagyják az emberek idén a húsvéti vásárlást és jobban megnézik, hogy a drágaság közepette mire költenek. A kereskedők a vásárlási limitek feloldásával és akciókkal próbálják elérni a forgalomnövekedést.
Sajátos hozadéka lett az idei húsvétra az árstopoknak és a száguldó infláció miatt egyre jobban visszaeső fogyasztásnak: a korábban éppen a felvásárlási rohamokat megakadályozni hivatott vásárlási limiteket most több áruházlánc is eltörli az ünnepek idejére - írta meg a Népszava.
A vásárlási limitek feloldása egyértelműen a vevők vonzását szolgálja, az utóbbi hónapokban ugyanis a rekordmagas árak miatt egyre kevesebb élelmiszert vásárolnak az emberek.
A húsvéti időszakban jobban megnyílik az emberek pénztárcája, az elmúlt években az ünnepi időszakban jellemzően 60-80 milliárd forinttal többet költöttek a vásárlók, mint egyébként.
Megugrás az idén is lesz, de ezt most főként a drágulás hajtja. Az eladott mennyiséget illetően azonban jó, ha a tavalyi szintet eléri a hazai kiskereskedelem, pedig a korábbi években húsvétkor rendre 3-5 százalékkal sikerült felülmúlni az előző évi vásárlási volument
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
– mondta érdeklődésünkre Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára. A szakember azzal számol, hogy az ünnep előtti utolsó napokban lesz a legnagyobb a forgalom a boltokban. A vásárlók ugyanis az idén nem kapkodják el az ünnepi élelmiszerek beszerzését; sokkal megfontoltabban költenek. Megnézik, mit hol és mennyiért tudnak megvenni, keresik az akciókat. A kereskedők igyekeznek is jelentősebb árengedményekkel becsalogatni a vevőket, jellemzően azoknál a termékeknél tudják ezt megtenni, ahol az élelmiszeripar átadási árai már csökkennek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








