Virovácz Péterre való beszélgetésben nemcsak a 2025-ös év fő tanulságait vettük végig, hanem részletesen elemeztük a 2026-os kilátásokat is.
A KSH által mértnél jóval nagyobb léptékű drágulást érzékelnek az emberek – írta meg a Népszava a Publicus felmérése nyomán.
A felmérés során megkérdezettek kétharmada úgy látja, hogy 31 százaléknál is gyorsabb ütemben emelkedtek az árak. Minden tizedik ember pedig 26-30 százalék közötti drágulást érzékelt az elmúlt 12 hónapban. A KSH által novemberben mért 22,5 százalékos inflációt – 21-25 százalék közötti drágulást - viszont mindössze az emberek 5 százaléka tapasztalt.
A jövő évi drágulás mértékére vonatkozó elképzelések már alacsonyabbak. Ez jó hír, hiszen a magas inflációs várakozás önmagában is gerjeszti az áremelkedést. Jövőre összességében a megkérdezettek kevesebb mint harmada vár 31 százaléknál is gyorsabb drágulási ütemet.
A megkérdezettek 53 százaléka egyébként a kormány gazdaságpolitikáját teszi felelőssé az inflációért, csak kicsit több, mint ötödük keresi nagyobbrészt a háborúban és a szankciókban a pénzromlás okait. Emellett az összes megkérdezett 61 százaléka számolt be az életszínvonalának kisebb-nagyobb romlásáról.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








