A félrevezető levélben a Magyar Nemzeti Bank és több pénzintézet logója is szerepel, de ettől a levél még nem hiteles.
A Magyar Bankholding tagbankja, az MKB Bank nyerte el a Magyar Nemzeti Bank 2021-es Zöld Bank Díját. A bankcsoport és a tagbankok kiemelten támogatják a környezettudatos megoldásokat és célkitűzéseket.
A pénzügyi fenntarthatóság ösztönzésének érdekében alapította a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Zöld Pénzügyek Díjakat 2019-ben. Az elismerésekkel a jegybank azokat az hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeket jutalmazza minden évben, akik az adott évben a legtöbbet tették az ökológiai lábnyom csökkentése érdekében.
Idén rendhagyó keretek között, a Planet Budapest Fenntarthatósági Expó és Világtalálkozó részeként adták át a legjobbaknak járó elismeréseket. A Zöld Bank Díj odaítélésekor az MNB vizsgálta, hogy milyen mértékben helyezett ki zöld hiteleket a pénzintézet, hogy milyen zöldkötvény-portfóliót birtokolnak, valamint, hogy mennyire van kitéve a klímaváltozás kockázatainak. Ezek alapján a Zöld Bank Díjat idén a Magyar Bankholding tagbankja, az MKB Bank nyerte el.
Puskás András, a Magyar Bankholding kiemelt ügyekért, kormányzati kapcsolatokért, kommunikációért és ESG-fenntarthatóságért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a környezetvédelmi felelősségvállalásban és a fenntartható szemlélet erősítésében a pénzügyi piac szereplőinek példaértékűen kell eljárnia. Ennek szellemében a Magyar Bankholding kiemelten kívánja ösztönözni és támogatni a környezettudatos megoldásokat és célkitűzéseket.
A bankcsoport kiemelt stratégiai célját képezi olyan, a lakossági és a vállalati ügyfeleket célzó termék és szolgáltatási paletta kialakítása, amely hozzásegíti őket saját fenntarthatósági és klímacéljaik megvalósításához, egyúttal hozzájárul Magyarország és az Európai Unió fenntarthatósági és klímacéljaihoz is.
Ennek érdekében a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport olyan államilag támogatott, kedvezményes hiteleket biztosít az ügyfelek számára, mint az NHP Zöld Otthon Program terméke. A Bankholding tagbankjai emellett igyekeznek saját működésüket is minél inkább környezetbaráttá tenni, elsősorban piacvezető digitális megoldások bevezetésével.
A méhekért is tesznek
A Magyar Bankholding tagbankjainak elkötelezettségét kiválóan mutatja a csoport másik tagja, a Takarékbank Tehetsz méh többet! fenntarthatósági kampánya is. A felhívás a CSR Hungary 2021 „Legjobb környezeti felelősségvállalásáért” járó díj és a Trade Magazin fenntarthatósági különdíja mellett a CSR DoingGood 2021 Special Mention különdíjat is kiérdemelte. A hazai kitüntetéseken túl a kezdeményezés a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) regionális versenyének az éghajlatváltozás és hatásai elleni sürgős fellépés támogatása kategóriában meghirdetett díját is elhozta.
A kampány az egyik legfontosabb, mégis kevéssé ismert globális problémára, az élelmiszer-termelésben pótolhatatlan szerepet betöltő méhek fenyegető kipusztulására irányította a figyelmet. A program célja emellett, hogy javítsa a mintegy húszezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat versenyképességét, illetve ösztönözze a hazai mézfogyasztást, és ezáltal segítse az emberek egészségének védelmét.
A CSR DoingGood 2021 díjátadón a Takarékbank fenntarthatósági kampánya mellett a Budapest Bank WWF Magyarországgal közösen indított Zöld Programja szintén elismerésben részesült.
(x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy