Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
A magyar lakosság egészségügyi ismeretei és tudatossága még mindig viszonylag alacsonyak, pedig az egészséggel kapcsolatos tudás és az információk helyes értelmezése szoros kapcsolatban áll az egyén egészségi állapotával – mondta a Fogjunk Össze az Egészségügyért Alapítvány elnöke szerdán egy budapesti konferencián.
Az egészségműveltség, a kapott vagy szerzett információ helyes értelmezése szoros összefüggésben áll egészségi állapotunkkal. Ficzere Andrea, aki egyben az Uzsoki Utcai Kórház főigazgatója is, a rendezvényen előadásában kifejtette: annak, akinek nem jó az egészségértése, sokkal nagyobb az esélye a betegségre és a korai halálra; ez sokkal közvetlenebb kapcsolatban áll a mortalitással, mint az életkor, a jövedelem, a státusz, az iskolázottság vagy a faji, etnikai csoporthoz tartozás.
Az Egészséges médiatudatosság - Ép ésszel az online térben című konferencián Szabó László Zsolt, az NMHH Médiapiaci Együttműködési és Kutatási Igazgatóságának igazgatója azt mondta: nincs különbség az egészséges médiatudatosság és aközött, ha a fogalmat kettébontjuk egészségtudatosságra és médiatudatosságra. Szerinte ugyanis ez a két fogalom összefügg egymással.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








